|
||||
|
||||
Jippie...
Nu är nästa års resa till Hotel Annapolis i Rhodos stad bokad o klar Funderade ju länge på om jag skulle pröva ett nytt ställe nästa år, men kom fram till att jag är en vanemänniska av stora mått Måste testa om det här med att resa på egen hand är nått för mig, innan jag åker till ett helt nytt ställe.
Nu ska jag skriva till hotellet och be om att få samma rum som dom två senaste åren Irene (som längtar) |
|
|||
|
|||
Sv: Jippie...
Å vad underbart! Vi har också planer att åka tillbaka i sommar! Men sen jag fått barn, så har jag fastnat för att bo i lite lugnare Ixia. :-) Kommer du ihåg när "ditt" hotell hette Flora? Där har jag bott många ggr. Visst är väl Rhodos helt underbart???
|
|
||||
|
||||
Citat:
Irene |
|
||||
|
||||
Hej!
Torhildur här,.... Jag är en av dom som ofta bodde på "Flora" förr i tiden... Mycket trevlig och familiär atmosfär var det då.Säkert mycket bra nu också,...men jag har inte bott på Annapolis. Då på den tiden jobbade ("pappa" ) Antonio som natt-portier,.... och gu'nåde den som försökte komma in på hotellet ,som inte bodde där! Han hadde sten-koll på allt och alla...... Costas jobbade redan då i baren,.... så han tillhör inventarierna där! Jag brukar alltid ta en tur till Costas och hälsa på honom när jag är på Rhodos, för gammal vänskaps skull och för hans go'a Irish Coffe' ,... "the best in town" "IRSA",.... ha en härlig tur till Rhodos,... när tiden blir! |
|
||||
|
||||
Citat:
Irene |
|
||||
|
||||
IRSA.
Tyvärr är inget planerat,....ännu! Jag har ju mitt långtids-boende i tankarna,och försöker "skrapa i hop" pengar till detta!! Går trööögt,....... Hälsn T. |
|
|