|
||||
|
||||
I afton Bildvisning
Efter vissa besvär har det nu lyckats mig att få ordning på Laptopens tidigare vägran att låta sig synkroniseras med vår digitala projektor.
Jag försökte allt, men misslyckades skändligen.. Via en community om datafrågor jag är medlem i, kom jag idag lösningen på spåren. Med tangenten Fn samt F8 kan man koppla i och ur den digitala projektorn via Vga-porten på laptopen. Lätt som en plätt när man vet hur man ska göra! Nu fungerar det precis perfekt, och detta underlättar sannerligen enär hemmets stationära dator är lite illa placerad och giva harm när det handlar om bildvisning via den digitala projektorn. Nu kunna det hela skötas galant direkt från matsalsbordet genom laptopen. Vi ska i afton se på bilder från arkipelagen. Arne |
|
||||
|
||||
Sv: I afton Bildvisning
Du har glömt skriva hur kopplingen till webcameran du monterat fungerar samt hänvisning till hemsidan så att vi alla kan se
// Helén |
|
||||
|
||||
Sv: I afton Bildvisning
Nja, rent teoretiskt kan jag koppla Min Konicaminolta så den fungerar som webbkamera, men jag avstår nog....
Men, som sagt, rent fysiskt skulle det faktiskt fungera. Dock förmenas tillgänglig bandbredd i vårt område utsättas för enorma påfrestningar.. Arne |
|
|