|
||||
|
||||
Nytt under Off Topic
Forumet Husdjur under Off Topic har tagits bort på grund av för dåligt intresse. Forumet Datorsupport under Off Topic har bytt namn till Datorer & annan elektronik, där kan man diskutera sådant som innefattar alla elektroniska apparater: datorer, skrivare, teveapparater, kameror, DVD-spelare, telefoner osv.
Senare i höst kommer det bli en del andra förändringar, några forum försvinner och andra tillkommer. |
|
||||
|
||||
Sv: Nytt under Off Topic
Citat:
Ett eget forum för fester och andra träffar. Kan det va nåt? De har ju liksom ökat i antal... |
|
||||
|
||||
Citat:
|
|
||||
|
||||
Citat:
Hejdå, nu åker vi Hälsningar direkt från Grekland Hej, nu är vi tillbaka önskar Karin envisare än en röd gris, som mamma sa... |
|
||||
|
||||
Håller med Karin och det gör Mikke med,vågar jag lova
Riitta |
|
||||
|
||||
Citat:
Får man önska att de inte kommer tillbaka måntro Nädå, jag skojar bara, önskar folk dem tillbaka så tycker såklart även jag att de ska finnas. MEN jag hade ett annat *genialiskt* förslag tidigare idag. Fast just då hade jag inte tid att skriva - och nu är det borta |
|
||||
|
||||
Citat:
Ivi -envis är bara förnamnet |
|
||||
|
||||
Citat:
Citat:
Karin |
|
||||
|
||||
Citat:
Och detta är väl som att svära i kyrkan, men på fredag blir det nog en riktigt god wisky för mig OCH NU kom jag plötsligt på vad det var för förslag jag hade!! Det handlade nämligen också om att svära i kyrkan. Ett forum för Andra resmål *hukar mig* |
|
||||
|
||||
Citat:
Karin alltid hjälpsam |
|
||||
|
||||
Citat:
|
|
||||
|
||||
Citat:
Karin |
|
||||
|
||||
Andra resmål kan få en liten,liten plats tycker jag
Det är ändå inte så många som vill åka någon annanstans Fast mannen här hemma hotar med att när han fyller 60 nästa år så åker vi till Italien Men det tror jag inte på Riitta |
|
||||
|
||||
Citat:
|
|
||||
|
||||
Citat:
Hälsar Kyy "den dan´jag är missnöjd med en resa lägger jag av" ps. dvs.aldrig |
|
||||
|
||||
Värre träsk kan man ju ha än "Kalymnos-Lerosträsket"
Hälsar "Kaima" |
|
||||
|
||||
Citat:
Karin |
|
||||
|
||||
Citat:
För övrigt har Rasmus och undertecknad både svurit och druckit whiskey i en kyrka! (Irland, kyrkan ombyggd till pub, skål & blasfemy!) //PO |
|
||||
|
||||
Gärna forum om andra resmål så folk kan skriva några rader om andra underbara platser. Känns som vi blir lite väl mycket Greklandsfundalister ibland.
Själv har jag med åren blivit allt mer intresserad av andra delar av världen kanske för att möjligheterna att realisera drömmarna om andra resmål ökat för min del. Tänk vad mycket som finns på önskelistan Kina, Indien, Syrien(efter programmet igår, Azorerna eller varför inte en tango i Argentina. Naturligtvis har Grekland en speciell plats i mitt hjärta och något jag alltid hoppas kunna återvända till. Eva |
|
||||
|
||||
Citat:
Karin |
|
|