|
||||
|
||||
Sommarminnen 2009
Hej
Jag har lagt upp lite semesterbilder från Karpathos i min profil och kommer att komplettera med fler så småningom. Hoppas att de får er att glömma den nuvarande mörka och bistra årstiden och för en stund ta er någon annanstans. Här kommer ett smakprov: |
|
||||
|
||||
Sv: Sommarminnen 2009
Den bilden skulle du haft med i fototävlingen, den är grymt bra. Tack för de andra bilderna också!
|
|
||||
|
||||
Hej Danne !
Fin bild / bilder. Ja Grekland är ett underbart land , ligger som en bomulltuss i mitt hjärta alltid. Tack för att du delar med dig ! Birgitta |
|
||||
|
||||
Av någon underlig anledning (glömska) missade jag årets fototävling men jag kommer igen nästa år med en uppsjö nya bilder i bagaget
Kul att ni gillar bilderna och du har helt rätt Birgitta, det är sannerligen ett underbart land. |
|
|||
|
|||
Vilka underbara bilder du tagit på Karpathos, får en att längta ner igen
Åsa |
|
||||
|
||||
Danne
Nu när du farit runt i Grekland och varit så nära Skopelos , undrar om du tog dig över till Skopelos kanske. Gjorde du de .....var du på underbara Skopelos ? Birgitta |
|
||||
|
||||
Birgitta
Jag har tyvärr bara varit några timmar på Skopelos men jag lovar att försöka spendera lite mer tid där nästa gång jag kommer till Skiathos, det är ju så nära dit |
|
|||
|
|||
Tack för alla underbara bilder. De värmer i vintermörkret! /Kicki
|
|
||||
|
||||
Tack för härliga bilder. Kul att min favoritstrand Achata är så välrepresenterad i ditt kollage. Fint bränsle för den redan så starka längtan tillbaka till Karpathos.
Mats |
|
||||
|
||||
Helt underbart!
|
|
||||
|
||||
Hej igen!
Ville bara meddela att jag kompletterat mitt Karpathosalbum med lite bilder. Hoppas att ni gillar dem. |
|
||||
|
||||
Tack för helt underbara bilder från Karpathos. Längtar tillbaka själv till denna underbara ö, men får väl se när jag reser dit igen (snart hoppas jag)
RAN - som får hålla tillgodo med bilden från Olymbos som sitter på kylskåpet så länge |
|
||||
|
||||
Citat:
Katitzi |
|
||||
|
||||
Jag bugar och tackar. Det är lätt att vara en bra fotograf i Grekland, allt där gör ju sig så bra på bilder
|
|
|||
|
|||
Jättefina bilder som får en att åter längta till Karpathos. Har köpt hus på nya året så vet inte om det blir Karpathos i juni igen. Har varit där 10 år i rad och längtar verkligen tillbaka, får kanske väta till hösten.
|
|
|