![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Hej!
Funderar på att boka en ospecificerad resa med Apollo till Rhodos hösten 2010. Vilka är era erfarenheter av att resa ospecificerat med Apollo till Grekland? Tack på förhand! ![]() Kalá |
|
||||
|
||||
![]()
Hmmm,
Jag skulle nog ha köpt bara en flygstol och fixat boendet själv. Norwegian har för tillfället billiga flygstolar. Tur/retur Stockholm-Rhodos för 2.000:- ungefär. |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Helt enig. På høsten kan du velge og vrake i steder å bo - og risikerer ikke å kjøpe katten i sekken. Og det behøver ikke bli dyrere - snarere tvert imot. Stephan |
|
||||
|
||||
![]()
Tack för era svar, Bluesea och Stephan!
Norwegian flyger tyvärr bara till Rhodos t.o.m. början av augusti från både Stockholm och Köpenhamn (vi flyger från Köpenhamn/Malmö). Mvh, Kalá |
|
||||
|
||||
![]()
Hej!
Jag har åkt ospecat fler gånger än specat och jag kan bara säga att det är toppen! Många gånger med Apollo. Så absolut, det är bara att åk´! ![]() Hoppas du får det bra på Rhodos! Jenny |
|
||||
|
||||
![]()
Tack så mycket, Jenny!
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Även Apollo säljer flygstolar, för övrigt - för de som vill fixa boendet själva. Risken med ospec är att man hamnar i Faliraki, och där skulle i varje fall jag inte vilja bo.
|
|
||||
|
||||
![]()
Hej igen!
Bluesea: Har aldrig varit på Rhodos - hur är det i Faliraki? Vilka platser rekommenderar du (och alla ni andra Rhodos-kännare) att istället försöka hitta ett trevligt boende på? Mvh, Kalá |
|
||||
|
||||
![]()
Nu är det ett antal år sedan vi var i Faliraki, men då fanns det alldeles för många drängfulla engelsmän där. Man kan visserligen bo på AI, men förmodligen inte om man åker ospec. Vart man SKA bo överlåter jag till andra att svara på, eftersom vi alltid använder Rhodos enbart som avstamp för färder till andra öar i
Dodekaneserna där det är mycket lugnare. |
|
||||
|
||||
![]()
Tack, tack!
![]() |
![]() |
|
|