|
|||
|
|||
Votsalakia/Agrilionas med 1-åring och 5-åring
Lurar lite på Votsalakia och boendet Agrilionas, tvårumslägenhet. Undrar dock om boendet är för enkelt/basic med barnen? Hur är stranden nedanför dessa lägenheter? Aktiviteter för 5-åringen? Vi är greklandsälskare och har rest runt mycket på öarna före barnen. Tacksam för tips!
|
|
|||
|
|||
Sv: Votsalakia/Agrilionas med 1-åring och 5-åring
Har varit i Votsalakia 2 ggr. Härliga bad dock stenigt. Har bott i villa Angela, helt ok. Hyr gärna bil, vattenfallet i Potami gillade våra barn. Stranden i Lemonakia är fin.
|
|
||||
|
||||
Hej!
Jag har bott 2v i västra delen av Votsalakia med en 7-åring, dock inte på Agrilionas. Byn är mycket avkopplande o stilla . Dock var stranden ganska kass. Jag tror inte att vi badade där en enda gång. Vi åkte oftast iväg till en av de 2 Psili Ammos-stränderna, som inte låg så långt ifrån vårt hotell (västerut). Det var hotellet som stod för transporterna. (Man fick betala en symbolisk slant för resan). Bortsett från stränderna (om man som vi, -föredrar sandstränder) så är ju ön fantastiskt fin. Hälsar C@nny |
|
|||
|
|||
Hej!
Tyvärr skulle jag inte rekommendera Votsalakia om ni är greklandsälskare, tror ni kommer bli besvikna. Ligger helt "off" och stranden är verkligen kass som skrevs ovan.... Var där med en 5 åring och 7 åring för 3 år sedan och vi gillade det inte. Åk då hellre till Lassi och Kefalonia där det är en underbar sandstrand och nära till huvudstaden Argostoli! Anna |
|
|