|
||||
|
||||
Frågebild 36 - Löst - Mallorca
Var är detta?
|
|
||||
|
||||
Sv: Frågebild 36
Jag tror benhårt på Kroatien
// Helén |
|
||||
|
||||
Håller återigen med föregående talare. Det måste vara Kroatien!
|
|
||||
|
||||
Satsar på östra sidan av Mallorca.
//Chras |
|
||||
|
||||
Det är rätt. Men var någonstans ligger denna lilla pärlan?
|
|
||||
|
||||
Kan det vara Cala D´Or?
Katitzi |
|
||||
|
||||
Porto Cristo?
Malin |
|
||||
|
||||
Hur jag gör man för att multicitera??
Jag lyckas inte hur jag än gör. I alla fall... Det är inte Cala´Dor och inte heller Porto Cristo |
|
||||
|
||||
Klicka på den mellersta av de tre ikonerna nere i högra hörnet på inlägget du vill citera först. Alltså det med ett citattecken. Vill du citera flera inlägg så klickar du på ikonen på nästa och nästa och nästa och... Sedan klickar du på den vanliga citeraknappen på det inlägg du vill citera sist.
|
|
||||
|
||||
Cala Marqal?
Svårt eftersom de små idyllerna ligger som ett pärlband längs hela östkusten. //Chras |
|
||||
|
||||
Citat:
Den här är svår. Inte så många som varit där antar jag eftersom den inte hör till de kända turistorterna. Det är en är lugn liten fiskeby med ett fantastiskt vacker läge. Den lilla fiskehamnen löper in längs med hela byn. Man behöver ha bil för att komma till, vad jag tycker, är de finaste stränderna i närheten, Cala Llombards och Des Trenc. Cala Mondrago är fin men inte riktigt i min smak. Kanske det blev lättare nu? |
|
|||
|
|||
Kan det være Cala Santany?
|
|
||||
|
||||
Inte mycket liv i den här gåtan.
Jag utser dig till vinnare Chras. Du var först på rätt ställe. Cala Santanyi var en bra gissning. Det var nära men det var inte där. Cala Figuera hittar du på östra Mallorca(sydöstra). |
|
|