![]() |
|
|
|||
|
|||
![]()
Hej!
Vi är ett par i 25 års åldern som tänkte åka till Grekland i mitten av maj. Sola, bad, slappa!, äta god mat. Gärna inte så himla "turistit", vi vill gärna ligga på fina stränder, göra båtutflykt, strosa, kanske ngn utflykt på ngt fint kloster eller annat kulturellt ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Ja, jag skulle ju välja Karpathos, men det gör jag ju alltid...
![]() Välj ett hotell som inte ligger alltför långt bort från centrum av Pigadia. Det kan bli litet väl långa och varma promenader annars, och det är inne i staden det mesta finns. Vi åker ner för femte gången i sommar, och stannar i tre veckor (enbart av den anledningen att det inte fanns några längre resor... ![]() Jag tycker att ni borde köpa båda E-guiderna. Den ö ni väljer bort i år finns ju kvar nästa år... ![]() Karin som alltid längtar ner |
|
||||
|
||||
![]()
Instämmer med Karin i varenda ord ovan.
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() ![]() Karin med bara 135 dagar kvar ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Har varit på både Thassos och Karpathos och säger Karpathos
![]() Riitta, Kalymnos och Karpathosälskare ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Gillar både Thassos och Karpathos, härliga öar båda två. Men inbördes ganska olika. Thassos är väldigt grönt och frodigt medans Karpathos är mycket kargare.
Men om jag skulle åka så tidigt som i mitten på maj skulle jag välja Karpathos. Risken för regn och svalare väder är större i norra övärlden. Hälsningar Katitzi ![]() |
![]() |
|
|