|
|||
|
|||
Kourus Bay Pythagorion
Hej!
Jag undrar lite om detta hotell samt närområdet. Har sett att det är vissa som har bott på hotell i närheten men det finns ingen tråd om detta hotell. Någon som har någon information? Vi kan bara åka med Ving pga de är de enda som reser den 9 juni. Sen en liten fråga om Tavernor. Finns det tavernor i närheten eller måste man ta sig till Pythagorion? Är det en besvärlig väg att gå? Ska vara en 1 åring med på resan. Stranden vid hotellet ser riktigt fin ut dock skulle jag även vilja snorkla lite. Finns det någon närbelägen strand där detta är lämpligare. Tack på förhand Martin |
|
||||
|
||||
Sv: Kourus Bay Pythagorion
Jag bodde på hotell Doryssa som ligger jämte Kourus bay. Vi åt lunch 5 av 7 dagar på Kourus och det var jättegod mat där! Alltid fullt med folk. Priset var väl varken dyrt eller billigt, kommer inte ihåg.
Jämte Kourus (på andra sidan vägen) mot flygplatsen så låg det en annan restaurang. Kommer inte ihåg namnet. Den var också bra. Det var ingen service vid borden utan man tog en bricka och hämtade sin mat framme vid baren. Många greker som åt där. Det var superbilligt och jättegott! Min sambo föredrog den här restaurangen medan jag tyckte Kourus var bättre. Annars såg ert hotell trevligt och fräscht ut. Ligger ju precis jämte en underbar strand! Vägen in till Pythagorion är ganska smal och hårt trafikerad. Men tar man det bara försiktigt så går det bra. Hoppas ni får en bra semester! Jag ska tillbaka till Doryssa i sept och jag längtar!! :-) |
|
|