![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Bravo
![]() Riitta ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Verkligen jättekul! Ännu roligare är att alla fantastiska läsare får det största berömmet: Och det är just läsarnas bidrag det som gör att sajten hela tiden känns trevligt personlig.
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Om man bortser från EN KOMMENTAR, som inte verkar ha alla fåren hemma, är det bra reklam för Janne. Det är han värd!!!!!
Häls/Chras |
|
|||
|
|||
![]()
Och även i SydSvenskan idag. På Söndagar kommer det ett "Magasin" som skriver en del om resor.
I ett tips om bra sajter inför resan skrev man så här: Kalimera.nu är en klassiker bland svenska Greklandssajter. Här finns allt du behöver veta om städer, öar och stränder. MVG med andra ord... ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Jag såg om Kalimera i båda tidningarna idag och håller med...Man behöver ingen annan info om Grekland än den som finns här
![]() Allt beröm åt Janne ![]() ![]() Lissi |
|
||||
|
||||
![]()
Kalimera en klassiker?
Vilket fint omdöme ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Av hänsyn till våra hotellannonsörer är det inte tillåtet att länka till hotell och pensionat i Grekland.
|
|
||||
|
||||
![]()
Heja allihopa!!
Jag älskar kalimera !! Som grek med 10 år i Sverige har jag besökt de mesta av de grekiska sidor om resor . Ändå jag har inte hittat så bra tips och stämning ett så frisk & levande sätt att se på Grekland. Man skulle tror att de är tonåringar som skriver här.. |
|
||||
|
||||
![]()
Det var ord och inga visor
![]() ![]() |
![]() |
|
|