Kalimera Grekland

Gå tillbaka   Kalimera Grekland > Ordet är fritt

Svara

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2005-10-28, 11:05
Filakia Filakia är inte uppkopplad

Reg.datum: okt 2005
Standard Längtan

Idag längtar jag ihjäl mig. Drömmen om att jag någon gång i framtiden kanske kan omges av det grekiska språket, folket och miljön tröstar lite men... vad gör DU när längtan blir för stark?
Svara med citat
Gammal 2005-10-28, 12:40
ils avatar
il il är inte uppkopplad

Reg.datum: aug 2005
Standard Sv: Längtan

Då gör jag som jag gjort idag.
Jag har ringt ner till mina vänner, önskat χρόνια πολλά på Όχι-dagen. Sedan ska jag sätta på lite grekisk musik och även titta på min grekiska TV-kanal.

Barndopet som är i övermorgon kan jag bara följa i tankarna men jag ska gå in på min nedräknare.
Det är bara 65 dagar, 19 timmar, 57 minuter, 56 sekunder... kvar tills jag åker. Då blir jag glad.
Svara med citat
Gammal 2005-10-28, 12:41
Noras avatar
Nora Nora är inte uppkopplad

Reg.datum: mar 2005
Standard Sv: Längtan

Citat:
Ursprungligen postat av Filakia
Idag längtar jag ihjäl mig. Drömmen om att jag någon gång i framtiden kanske kan omges av det grekiska språket, folket och miljön tröstar lite men... vad gör DU när längtan blir för stark?
Når jeg lengter (det gjør jeg hele tida, men noen ganger mer enn andre), så finner jeg fram alle bildene, lager gresk mat, tar en ouzo, setter på litt gresk musikk.. Ser litt på greske sider på nettet. OG-ikke minst: GÅR INN PÅ KALIMERA! For en lykke at Kalimera finnes!!! Det er medisin for en hardt angrepet Karpathos-fan...
Svara med citat
Svara

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 20:16.