|
|||
|
|||
Rethymnon hotell
Jag har tillsammans med min mamma och syster bokat en resa till Kreta i mitten av augusti. Vi har fasnat för en centralt belägen tvårumslägenhet i Rethymnon och fixat flyget själva. Vi har besökt Kreta många gånger, men aldrig bott i Rethymnnon. Tidigare har vi bott på Chania-kusten och i Souda-bukten. Nu undrar jag om någon av er har bott på Hotell Theo (Apollo marknadsför även detta hotell) och vilka intryck ni har av vistelsen där. Vi är jättetacksamma för all info vi kan få (innan vi betalar in vår deposit).
Senast redigerad av Cam den 2010-03-16 klockan 10:36. |
|
|||
|
|||
Sv: Rethymnon hotell
Hej,
vi bodde där i augusti 2008 och var helt nöjda. Bra och rymliga rum/lägenheter med balkong och luftkonditionering. Lagom promenadavstånd till "centrum" på kvällen när man ville gå ut och äta. Om det är lika i år som 2008 så skulle jag inte tveka - slå till! Trevlig resa! BoCina |
|
|||
|
|||
Sv: Rethymnon hotell
Tack för svaret! Vad bra att ni var nöjda, hoppas vi oxå blir det. En fråga - hur var balkongerna? Som vi förstår så är den balkong vi kommer att få med begränsad havsutsikt, eftersom vi kommer att bo i en tvårumslägenhet. Ser fram mot svar.
|
|
|