![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Undrar om det är många utav oss kalimerier som kommer att drabbas av alla inställda flyg? Läste nyss på AB att hela Sverige kommer att drabbas! Inte kul för de som inte kommer iväg till solen eller vart man nu ska. Tur att man inte ska flyga förrän i juni1
/Kerstin |
|
||||
|
||||
![]()
Vi klarade oss precis hem från London innan alla flyg där blev inställda! Tur hade vi i alla fall
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Min man är på väg till Arlanda från Aten via Prag , ska landa 22.00 på Arlanda, möjligen blir han kvar i Prag
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Landvetter stängde nu kl 14 och troligen gäller det hela landet senast 22 i kväll
![]() Riitta ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Själv sitter jag i Oslo och kommer inte hem...alla flyg är inställda....
![]() ![]() Camilla som bara vill hem just nu! |
|
||||
|
||||
![]()
Ta bussen till Uddevalla Frappe
![]() ![]() Riitta ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Eller så tar jag bussen till Dig så har vi en mini kalimera fest! ![]() Camilla |
|
||||
|
||||
![]()
Visst, det går säkert ett par bussar under kvällen
![]() ![]() Riitta ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Och min kära make var tvungen att flyga till Prag, ingen ny biljett annars, och det ser ut som att flyget ej går till ARN så dom får flyga tillbaka till Aten sa Czech airlines , såna är reglerna
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
..och vi som ska till Mallorca på tisdag morgon håller tummarna....
Det här kan hålla på i flera veckor, allt beror på hur vindarna blåser... Lissi |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
O jag som skall åka till Island på Torsdag
![]() Nu kommer vi kanske inte dit ![]() Jädrans otur i så fall ![]() Hoppas att vindarna vänder snart ![]() Yeasou ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Herrejösses så det kan bli! ![]() Lissi |
|
||||
|
||||
![]()
Ja, tänk om flygplanen inte kan flyga på ett år här i norden!
![]() Vet för övrigt en som är på Island just nu. Undrar om hon kommer hem med sina elever som är där för att hälsa på en vänskola de har där?! ![]() Katitzi ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Ja, det här var ju lite oroande. Vår Italientripp om ett par veckor är alltså i farozonen.
![]() Det är bara att hoppas att det inte blir så långvarigt. Under om försäkringen täcker detta, eller räknas det som Force majeure? /Netwolf |
|
||||
|
||||
![]()
Enligt ett inlägg på Reseguiden.se täcker inte försäkringen om inte resan är påbörjad!
![]() Ingen rolig läsning på luftfartsverkets hemsida heller! Alla flyg till och från Arlanda är inställda - sida upp och sida ner!!! Katitzi ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Hälsning från Island i kväll:
"Viur herur på Islandur beklagur for detur som nåur skjerur, menur hvisur derur ikke betalur vårur gjeldur villur dennur vulkanur fortsettur å spyur utur askur." |
|
|||
|
|||
![]()
Usch vad jobbigt detta var.....nästan obegripligt! Stackars dem som är ute nu... Ska själv till Skopelos om några veckor! Ja man får verkligen hoppas att vindarna börjar blåsa åt rätt håll ......! Det är nog inte några försäkringar som gäller när det är Force Majeure, så de pengarna går ju förlorade då, trist!
|
|
|||
|
|||
![]()
Eftersom vi ska åka med Ving på tisdag morgon kollar vi ju deras hemsida och där står att "Om resan ställs in betalas hela resan tillbaka"...så vi får väl se vad detta löfte är värt på tisdag om resan inte blir av.....
Om resan ställs in till Mallorca kan jag ju överleva, värre blir det om Tinosresan i september inte blir av.... ![]() Lissi Senast redigerad av Lissi den 2010-04-15 klockan 21:52. Anledning: Felstavning |
|
||||
|
||||
![]()
Alla bokade biljetter för idag och i morgon återbetalas. Den informationen fanns redan i morse.
|
![]() |
|
|