![]() |
|
||||
|
||||
![]() ![]() Håper asken gir seg,før vi skal dra 20.mai!! Vi tenkte å forhåndsbestille hotell i Pireaus.Vi lander med flyet ca kl 20 torsdag kveld.Fergen går vel ca 7.30 fredag morgen ut til Naxos,hvor vi skal videre til Amorgos ![]() Har sett på rom på hotel Anita og Delfini.Noen som kjener til disse? Anita har frokostbuffet til 8 euro ser jeg,mens Delfini tilbyr frokost på rommet ![]() Kanskje det er like greit å kjøpe frokost på en taverna etc? Dette er vår første loffetur, så vi er veldig spente - også veldig usikre. men det ordner seg vel ![]() Gleder osss masse,masse!! PS Veldig glad for dette forumet ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Hej !
Bor alltid på Argo-Anita i Pireus när jag är påväg hem. Tar bara 5 min. att promenera från / till färjan. Ligger ändå ganska lugnt, man störs inte av trafik eller buller. Frukostbuffen är helt ok. Ett hotell som är prisvärt, enkel standard men rent. |
|
|||
|
|||
![]()
Vi brukar bo på Pireus Dream hotel går att boka på nätet och har bra rum o bra frukost som ingår i priset. //Ingrid
|
|
||||
|
||||
![]()
Takk
![]() Når vi skal hjem igjen tenkte vi å ta 2 netter i Athen.Ville dere da bo lenger inn i Athen,eller da også bo i Pirius? |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Tänk på att Pireus är en farlig plats fick- och väskstölder och rån är tyvärr mycket vanligt förekommande. Tråkigt att skriva om men det är en verklighet som alla bör känna till. Eva |
|
||||
|
||||
![]()
Uff,takk for opplysningen. Vi skal nok finne et hotell inne byen,blir bare
2 netter tror jeg.Flyet går hjem ved 12 tiden,så vi ønsker å ha en bufferdag slik at vi sikkert rekker flyet hjem ![]() |
![]() |
|
|