|  | 
| 

| ||||
| 
 | ||||
|  Overnatting i Pireaus  Ferien i Hellas nærmer seg,og det begynner å pirre i magen! Håper asken gir seg,før vi skal dra 20.mai!! Vi tenkte å forhåndsbestille hotell i Pireaus.Vi lander med flyet ca kl 20 torsdag kveld.Fergen går vel ca 7.30 fredag morgen ut til Naxos,hvor vi skal videre til Amorgos  Har sett på rom på hotel Anita og Delfini.Noen som kjener til disse? Anita har frokostbuffet til 8 euro ser jeg,mens Delfini tilbyr frokost på rommet  Kanskje det er like greit å kjøpe frokost på en taverna etc? Dette er vår første loffetur, så vi er veldig spente - også veldig usikre. men det ordner seg vel  Gleder osss masse,masse!! PS Veldig glad for dette forumet   | 
| 

| |||
| 
 | |||
|  Sv: Overnatting i Pireaus 

Hej ! Bor alltid på Argo-Anita i Pireus när jag är påväg hem. Tar bara 5 min. att promenera från / till färjan. Ligger ändå ganska lugnt, man störs inte av trafik eller buller. Frukostbuffen är helt ok. Ett hotell som är prisvärt, enkel standard men rent. | 
| 

| |||
| 
 | |||

Vi brukar bo på Pireus Dream hotel går att boka på nätet och har bra rum o bra frukost som ingår i priset. //Ingrid
		 | 
| 

| ||||
| 
 | ||||

Takk  ,nå har vi booket hotel Anita for denne ene korte natten.Håper det er greit å sove over der. Når vi skal hjem igjen tenkte vi å ta 2 netter i Athen.Ville dere da bo lenger inn i Athen,eller da også bo i Pirius? | 
| 

| ||||
| 
 | ||||
|  Sv: Overnatting i Pireaus Citat: 
 Tänk på att Pireus är en farlig plats fick- och väskstölder och rån är tyvärr mycket vanligt förekommande. Tråkigt att skriva om men det är en verklighet som alla bör känna till. Eva | 
| 

| ||||
| 
 | ||||

Uff,takk for opplysningen. Vi skal nok finne et hotell inne byen,blir bare  2 netter tror jeg.Flyet går hjem ved 12 tiden,så vi ønsker å ha en bufferdag slik at vi sikkert rekker flyet hjem   | 
|  | 
| 
 |  |