|
||||
|
||||
För snabb?
Det händer alltför ofta att jag får meddelandet att jag är för snabb... dvs man måste vänta en minut innan man skickar iväg nästa meddelande. Om man då är inne i ett snabbt replikskifte, eller kommunicerar med flera samtidigt, känns det inte så litet hindrande. Vad fyller denna regel för funktion? Är det jätteviktigt att den finns, Janne? Måste jag - hemska tanke! - lära mig att ta det lugnare mellan mina meddelanden?
Karin snabbfingrad... |
|
||||
|
||||
Sv: För snabb?
Citat:
|
|
||||
|
||||
Citat:
Karin otålig, alternativt med usel tidsuppfattning |
|
|||
|
|||
Citat:
|
|
||||
|
||||
Citat:
Karin f d sekreterare... |
|
|||
|
|||
Citat:
Inge (Med stor fare for å bli kvelt) |
|
||||
|
||||
Citat:
Karin |
|
||||
|
||||
Citat:
|
|
||||
|
||||
Citat:
|
|
||||
|
||||
Citat:
Karin med snabbt avtryckarfinger... |
|
|||
|
|||
Jag känner igen detta syndrom en aning fast även inte helt om mitt ibland schizofrena inre får rättvis chans att yttra sig.
Det hela låter som en klar stressfaktor för mig, Karin. Man måste inte hinna med ALLT, precis ALLT. Vad kommer att hända om du succesivt kommer underfund med att alla faktiskt inte behöver veta allt du så gärna vill säga SÅ snabbt som du TROR ? Jag ska inte säga att jag alltid lever som jag lär men det är i alla fall en önskan........i alla fall liten. Hasse |
|
||||
|
||||
Citat:
Karin |
|
||||
|
||||
Citat:
Jag har vid något tillfälle suttig med risig radio-lan på hotell och försökt skicka inlägg här och ibland blir det så att inlägget går iväg men svaret till avsändaren att det har gått iväg kommer inte fram. Då försöker man ofta skicka på nytt för att "tvinga in det" och då skulle det bli dubbelpostning om inte skyddet fanns. Lösningen på problemet heter väl egentligen chat men det har jag sedan tidigare förstått att Janne inte är speciellt intresserad av att ha, det kräver väl en hel del kapacitet av både server och lina kan jag tänka mej. Mvh Janérik |
|
|||
|
|||
Citat:
Nä (inte ne!)! Att ha en chat tynger inte speciellt (om det inte är hundratals inloggade samtidigt förstås!) Det är ju bara lite ettor och nollor som skickas!! Fast personligen så tycker jag att chat är "gör-trist"!! Länge leve diskussionsforum som Kalimera samt Skype!! Calle! |
|
||||
|
||||
Citat:
Och att det skulle finnas behov av det här på Kalimera har jag lite svårt att förstå. Fast vi är ju alla olika... |
|
|||
|
|||
Citat:
Calle! |
|
||||
|
||||
Men, asså.....är inte Kalimeraminuterna MINST dubbelt så långa som vanliga minuter????
Karin frustrerad mailare... |
|
|||
|
|||
Vive le differance...som fransmannen sa....
Mikke |
|
|