|
||||
|
||||
Någon som vet något om rest. Yamas?
Det är ju en av våra favoritrestauranger på Rhodos. Tänkte hoppa av transferbussen i stan och gå o hälsa på Michailis och Nikki. Men nu när jag ska gå in på deras hemsida så finns den inte längre. Är det samma sak med restaurangen? Att den slagit igen? Någon som är på plats som kan kolla?
|
|
||||
|
||||
Sv: Någon som vet något om rest. Yamas?
Visst finns den kvar, igår kväll gick jag förbi och den var öppen
|
|
||||
|
||||
TACK det var roligt att höra!
Man kan ju inte vara så säker när webbsidan ligger nera plötsligen (fast den var ju inte den bästa förstås). Då ska jag nog fundera på att hoppa av transfern och hälsa på. Får känna mig för. |
|
|||
|
|||
Hej
jag blev nyfiken på Yamas. var ligger restaurangen?Är det någon som vet adressen? -zeus- |
|
||||
|
||||
Hej.
Gå 50-100 meter uppför 28 Oktobergatan, från rondellen på västsidan så finns Yamas på din vänstra sida. Irene |
|
|||
|
|||
tack Irene
vi ska testa att äta där zeus |
|
|||
|
|||
Var där i förra veckan. Absolut ingen kulinarisk höjdare, men trevlig stämning, charmig personal och helt OK som turisthak.
|
|
||||
|
||||
VA! Har maten blivit sämre? Förvisso vet jag att de har bytt kock, det kan ju spela stor roll. Tja jag ska ju inte dit för att äta i alla fall, bara kramas med goda vänner.
|
|
|||
|
|||
Citat:
Däremot är Yamas, i jämförelse med många turisthak i Rhodos stad, HELT OK och väl värt ett besök, inte minst för den trevliga personalens skull. Men det skrev jag ju också. |
|
||||
|
||||
Yamas funkar
Men en annan sak... Inte kan transferbussen ta vägen via stan till Lardos? Det blir ju en jätteomväg. Jaja jag är blond så det kan den ju visst göra Trevlig resa |
|
||||
|
||||
Jotack, jag vet .... Det beror helt på hur många som ska till Lardos. Men oftast blir det vägen om stan o Faliraki och Kalitea. Så jag förväntar mig 1½ timme sovande på bussen (vilket kan vara skönt eftersom jag varit uppe hela natten. Startar 01.00 hemifrån)
|
|
||||
|
||||
Aha då är jag med.
Då startar du samtidigt som vi precis checkat in och packar upp som bäst! Åh när ni flyger in över stan ligger vi vid poolen och vinkar |
|
|