|
|||
|
|||
Måste bara säga att...
... i går hämtade jag årets bikini som beställdes redan i december... den är sååå fin... Har börjat att samla ihop alla bäcker som ska med i resväskan ner till Grekland senare i sommar. Solen skiner och det är en riktigt fin vårdag och jag har drygt 105 dagar till jag åker ner till Grekland och jag riktigt läääääängtar
Till alla här i forumet önskar jag en riktigt fin vår... |
|
||||
|
||||
Sv: Måste bara säga att...
Jag önskar även dig en fin vår Klick!
Jag ska också hämta bikinin ... inte årets utan förra årets - som nu ska plockas fram. För om sex dagar reser jag till Naxos och stannar där i två veckor. Lilla sjöborren ... så glad! . |
|
|||
|
|||
Visst e det en härlig känsla? Ha det så underbart nere på underbara Naxos!!!
K |
|
||||
|
||||
Vadå årets? Är det så dålig kvalité att de bara håller ett år?
Själv köper jag inga nya badbrallor innan frun invänder att de inte följer modet, eller nåt... /Netwolf |
|
||||
|
||||
Netwolf: Tyvärr så håller en bikini inte ofta mer än en säsong, men det beror kanske också på hur man köter sin.
En gång stod jag och tittade på en lila glittrig sak som var så fin....Men sen läste jag den lilla lappen som hänger på plagget och där stod det uttryckligen: Får ej användas i klor, ej användas i saltvatten, ej torka i solen och sist ej komma i kontakt med sololja eller kräm???? Jag hängde tillbaka den och undrade vad man skulle ha en sån bikini till Klick: Annars så har jag köpt nya skor som ska användas på semestern.( vi bor i skärgården på sommaren så det behövs inte så höga klackar där) samt en ny röd bikini med tillhörande solklänning.+ en likadan turkos bikini som jag hade förra året den var så fin då man fick färg. Tänk man ser framför sig, då man går ner till stranden och ser havet och bara andas in friheten. Vi är nog många som längtar nu Myssa.... |
|
||||
|
||||
Tack Klick! Jag njuter redan. Fick nyss reda på att vi får sitta längst fram i planet, har fria drycker - allt utom champagne - och att vi får ha 35 kilo baggagevikt!
Bara tanken på hur många Ouzo, Retsina jag kan handla gör mig rusig |
|
|||
|
|||
Kul att köpa ngt nytt, du borde prova det hi hi hi
|
|
|||
|
|||
Kul???..att köpa bikini??? Det är årets plågsammaste stund att stå i provhyttens bleklila ljus och prova...t o m celluliterna lyser lila
Nä, numer köper jag efter semestern, med solbränna och nåt extrakilo så att man i alla fall kan se lite av hur man kommer att se ut kommande sommar...förhoppningsvis nåt kilo lättare.... Men visst har väl kvalitén blivit sämre...??? Efter några sittningar vid vattenkanten på lite småsten en semester så är det nästan hål i byxan... Lissi |
|
|||
|
|||
det bor en liten shopoholic i mig... som vaknar till liv när våren med alla fina kläder (och bikini, handväskor och skor och diverse viktiga acessoarer)
|
|
||||
|
||||
Citat:
Jag vägrar vinter! /Eva |
|
|