|
||||
|
||||
Hotel Pegasus Rethymnon?
Hejsan! Jag funderar på att åka en vecka till Rethymnon i oktober! Så jag undrar om någon har bott på Hotel Pegasus i Rethymnon?
Eller om någon har några tips på bra lägenhetshotel helst med havsutsikt. H/ Kjell |
|
|||
|
|||
Sv: Hotel Pegasus Rethymnon?
Hej!
Vi bodde på Pegasus i september 2006. Vi hade en 2 rummare med havsutsikt. Bra läge på hotellet. Enda nackdelen var att man stördes ganska mycket av trafiken när man satt på balkongen. Men eftersom hotellet ligger vid strandpromenaden så är det väl något man får acceptera. Men utsikten var det inget fel på. Vi hade tänkt bo där året därpå också, men vi åker från Umeå och det året hade Apollo med avresor från Umeå inte med det hotellet i sitt utbud, endast från Stockholm. Vi har också bott på Bio det ligger en gata upp. Men priset är högre där. Nu ska vi bo på Ilios vi åker med Fritidsresor. Lycka Till med Ditt val. |
|
||||
|
||||
Hej! Tack för svaret! Har ännu inte bestämt mig! Jag vill gärna ha havsutsikt för det är ganska avkopplande att sitta och titta ut över havet. Men trafiken får man väl stå ut med! Jag var på Rethymmnon 1989 senast och jag längtar tillbaks nu! Ha en trevlig semester! H/ Kjell
|
|
|||
|
|||
Se på Tripadvisor, der får Pegasus fin omtale
|
|
||||
|
||||