|
||||
|
||||
Billigt och bra nära flygplatsen?
Strax bokat och klart!!! Lycklig Någon som kan tipsa om ett boende nära flygplatsen då vi anländer 00.40 på Santo?
|
|
||||
|
||||
Sv: Billigt och bra nära flygplatsen?
Vad är det för bolag som landar så sent??
Maritha |
|
||||
|
||||
Norwegian Ruskigt bra priser men riktiga fakirtider....
|
|
||||
|
||||
Är det verkligen ingen där ute som behövt sova över nära flygplatsen på Santo? Ni som brukar vara så snabba
|
|
|||
|
|||
Vi har bodd på hotell Kymati i Kamari. Enkelt og greit. Hotellet drives av en veldig hyggelig familie og har både rom og studios. 50 mtr. fra stranden og 5 min. til lufthavnen. . Google på nettet så finner du tlf. og internettadresse
|
|
||||
|
||||
Tusen takk .)
|
|
||||
|
||||
Hei igjen!
Finner hotellet Kymata på forskjellige on line booking sider men skulle behöve å snakke med dem ettersom vi kommer så sent. Hvor finner jeg tfnnr el internettadressen, ar Googlet og Googlet... |
|
|||
|
|||
Jeg har sendt adressen til deg i din boks.
Senast redigerad av coanma den 2010-05-11 klockan 10:56. |
|
||||
|
||||
Om du åker med Norwegian varför inte boka hotel samtidigt av bolaget du åker med eftersom de har hotel på Santorini via hemsidan på Norwegian
PANAKAKIS |
|
||||
|
||||
Att jag inte tänkt på det Kan det vara för att jag är både norsk och blondin, ha ha....
|
|
||||
|
||||
Det var inte så enkelt i alla fall. Norwegians partner kan boka men inte kolla upp möjligeterna att bli hämtad, länad i hamnen etc så jag får väl ringa runt och träna min ngt ringrostiga grekiska. Borde ju veta detta också men eftersom jag åkt med Apollo el bott på Honeymoon och blivit skjutsad hit och dit så undrar jag, går det vanliga bussar till och från hamnen eller blir det till att åka taxi?
|
|
||||
|
||||
Från Perissa, Kamari o Fira brukar det finnas bussförbindelse till Athinios Port (i vissa fall måste man dock byta buss). Tror inte turlistan för sommaren är klar än, men kolla på KTEL: http://www.ktel-santorini.gr
|
|
||||
|
||||
Skall genast kolla tack!
|
|
|