|
||||
|
||||
Strumpor i sandaler
Är det ok med strumpor i sandaler?
|
|
||||
|
||||
Sv: Strumpor i sandaler
Har man strumpor i sandaler så borde man faktiskt ha ett kokt stryk. ALLA vet att man INTE har det!! Samma gäller för foppatofflor ;-)
Gunsan |
|
||||
|
||||
Visst är det ok
// Helén Senast redigerad av Hellen den 2010-05-12 klockan 22:36. |
|
||||
|
||||
Din fråga är ställd med ett smil-du får ett rakt svar -Nej, det kommer aldig att bli OK.
|
|
||||
|
||||
Lägger man dessutum till ett par Speedo badbyxor så är dålig smak fullbordad,
iof, Speedo på rätt kropp är ok men då utan strumpor i sandaler, eller? |
|
||||
|
||||
Citat:
// Helén |
|
||||
|
||||
Och vad är problemet om ngn tycker det är Ok ?
Själv tycker jag att det ser "fräckt" ut. Det handlar nog om mod, finner man det bekvämt så varför inte ? Alltså att man ej räds att avvika. Det är en styrka många borde anamma. "VÅGA VÄGRA MODENISSAR !" /Tom |
|
||||
|
||||
Snyggt eller inte, det är väl upp till var och en hur man vill klä sig!
/Kerstin |
|
|||
|
|||
Det kan ju bara den svara på som tänker ha det. Ingen annan behöver ju bry sig......men frågar man mig vad JAG tycker så kan jag ju svara....
Lissi |
|
|||
|
|||
Strumpor är onödig tvätt!
Senast redigerad av Athanasia den 2010-05-12 klockan 23:03. Anledning: stavfel |
|
||||
|
||||
Tyvärr, det är inte okej.
Som ett led i den ekonomiska tvångsförvaltningen av Grekland har EU-s estetikkommitté gjort ett tillägg: En skyhög skatt kommer att läggas på öl, retsina och ouzo som intas av någon iförd sandaler med sockar eller crocs. Jag välkomnar detta. Redan tidigare har jag försökt utropa Grekland till crocsfri zon här på kalimera. Denna straffskatt kommer att bli ett första steg! |
|
||||
|
||||
Citat:
// Helén- Crocsälskare! som undrar om flipflop crocs anses vara ok? |
|
||||
|
||||
Citat:
Ja, under förutsättning att de kombineras med strumpor! |
|
||||
|
||||
I en amerikansk undersökning har strumpor i sandaler ansetts vara en helt legitim "deal-breaker", dvs om en kvinna ertappar sin käraste bärandes detta, har hon all rätt i världen att göra slut.
Karin som håller med |
|
||||
|
||||
Citat:
Resultatet blev en "hemma hos strejk" i bästa Lysistrate-stil Nog tycker jag att den modige kan ha strumpor i sandalerna, gärna med spetskant, men det formligen skriker svensk/tysk/tjeckisk turist om personen. Grekerna klär, som vi tidigare nämnt, gärna upp sig och ruskar på huvudet åt somliga turisters klädval. Strunt i det om du vill, bara du ler, är trevlig och ger dricks //Kikh |
|
||||
|
||||
Nej det är inte ok med strumpor i sandalerna flabb flabbDet är sjukt fult.
|
|
|||
|
|||
Citat:
Men modig? Stømper i sandalene har ingenting med modighet å gjøre, og det å ikke ha strømper i sandalene har ingenting med moteslaveri å gjøre. Strømper i sandalene er bare utrolig dårlig smak, som å ha lange underbukser under speedoen, eller onepiece ute blant folk. (Har forresten onepice-hysteriet spredd seg til Sverige?) Joda, enig i at folk må få kle seg som de vil, men det betyr ikke at de skal beundres for sin modighet, enten de går med strømper i sokkene, i leopard-stringtruse og poncho på supermarkedet eller nakne til minibanken Syns nå jeg, da |
|
||||
|
||||
Ela re Admirala, jag försökte vara rolig. Det är ju spetsstrumpan som är grejen. Fast Speedo är hett! Såna ser jag mest på välgödda håriga, i vanligt fall välklädda, greker...
//Kikh |
|
|||
|
|||
Citat:
|
|
||||
|
||||
Men herregud låt folk klä sig som de vill, värre än så är det väl inte!!
Trivs en del med sockor i sandalerna så ok! Då är det värre med 50+ damer med övervikt som tycker det är ok att skumpa omkring topless på stranden! Att ligga och sola topless kan väl gå an men stutta omkring och tro det är snyggt, nää! /Kerstin Senast redigerad av Millie den 2010-05-13 klockan 00:29. |
|
|