|
||||
|
||||
Tzivras eller Minas?
Ska boka resa till Kefalonia och tänkte bo på Minas eller Tzivras. Någon som vet något om dessa hotell? Ett tag var vi inne på Sissy men efter allt negativt här om det hotellet så står nu valet mellan Tzivras och Minas. Tacksam för alla synpunkter!
|
|
||||
|
||||
Sv: Tzivras eller Minas?
Båda hotellen är belägna mycket centralt i Lassi och Minas är närmare till de stora och härliga baden Platys gialos och Makrys gialos. Minas har genomfarten förbi hotellet medan Tzivras är beläget på en sidogata. Det är säkert bra vilket du än väljer.
PANAKAKIS |
|
||||
|
||||
Hej !
Vi kom hem i natt, bodde 2 nätter på Sissy Studios vilket jag VERKLIGEN vill varna för att boka, rikktigt skabbigt och illa underhållet, har tidigare läst om trappan ner till poolen här på forumet..... men verkligheten var än värre, nu var den avstängd tack och lov. Vi stod ut i två dagar innan vi bytte till Minas, Så mycket bättre, superstädning och och mysigt, dock en tupp som låter lite, men det kan man ta, väldigt nära till allt, dvs bra stränder och bra restauranger. Mvh Ludde |
|
||||
|
||||
Tack! Jag ringde Airtours för att få lite mer kött på benen och enligt den säljaren jag pratade med så var Sissy ett bra, val... Nu har vi bokat Minas och efter ditt inlägg och svar så känner jag mig mer än nöjd! En lite fråga... finns det kaffebryggare på rummet? Antar att det inte gör det men kan vara värt att fråga ändå. Kom gärna med mer tips. Vi åker den 29 juli, så det är en stund kvar.
Hälsningar Hillevi |
|
||||
|
||||
Hej igen !
Inte kaffekokare, men en ypperlig vattenkokare i ett litet mysigt kök innanför ett valv. Mvh Ludde |
|
|