|
||||
|
||||
C-uppsats!
37 dagar kvar till Kreta och nu har jag skrivit sista ordet i min C-uppsats allt enligt planen. Nu finns inget återvändo, idag ska den in och om en vecka går jag upp för oponering och ventilering... Lite läskigt men jag är nöjd med min text och tycker riktigt bra om den, lycka till till mig, sen är det sooooooommarloooov och 5 veckor på Kreta
|
|
||||
|
||||
Sv: C-uppsats!
Lycka till med din C-uppsats, Litentuva! ....och såååå härligt med ditt långa sommarlov, vi ses i R!
Yanna - som flyttar till Kreta NÄSTA VECKA....går det fort nu eller?? |
|
||||
|
||||
Lycka till!
|
|
|||
|
|||
Den känslan är väldigt skön och härlig... Även om man har kvar oppositionen och man riskerar att få komplettera så är det ändå skönt! Grattis till din C-uppsatsen. Vad handlar din c-uppsats om?
|
|
||||
|
||||
tack för alla lyckönskningar!
Den handlar om svårigheter och möjligheter med att implementera genus i den pedagogiska verksamheten, kopplat till decentraliseringen på 90-talet, förskolans tradition, svårtolkade och otydliga mål i läroplanen samt vilken typ av fortbildning pedagoger fått i ämnet! |
|
||||
|
||||
Jättebra ämne
Riitta |
|
||||
|
||||
Alla som vill får läsa
|
|
||||
|
||||
Citat:
Irene |
|
||||
|
||||
jag kan mejla när den är helt klar!
|
|
||||
|
||||
Vad kul. Lycka till på opponeringen, har varit med om en bara. Jag är barnskötare så jag har inte gått någon högskoleutb. Däremot, var jag med i ett ITis projekt för ett antal år sedan och då var jag med om en grupp-opponering, nevöst som tusantyckte jag då, o då var vi fyra stycken som skulle tala för vår sak.
Irene |
|
||||
|
||||
Idag gick jag upp (som det heter på universitetsspråk) med min uppsats. Det går till så att jag möter en opponent (en annan student) som sammanfattar mitt arbete, kommenterar och kritiserar det som känns bristfälligt. Därefter ges publiken (ja det sitter folk och tittar också...) möjlighet att ställa frågor och där jag måste försvara mitt arbete, slutligen säger examinatorn sitt och påpekar det som måste justeras inför betygssättningen.
Vad kan jag säga... Jo att det gick strålande!! Och jag är så stolt över mig själv och mitt arbete och det känns härligt att andra också tycker att jag skrivit en bra uppsats! Det blev några små justeringar som ska fixas till men på det hela taget känns det som att jag har rott i land arbetet med flaggan i topp och kan se framemot en härlig sommarledighet |
|
||||
|
||||
Grattis!!
// Helén |
|
|||
|
|||
JÄTTEGRATTIS från mig också!!
Fira ordentligt nu och fortsätt att vara stolt över Dig! Det behövs många stolta kvinnor inom barnomsorgen. Lissi - magsjuk idag |
|
||||
|
||||
STORT GRATTIS från mig också. Bra gjort......
Irene |
|
||||
|
||||
GRATTIS! Strongt gjort.
Abi |
|
||||
|
||||
Grattis! Lycka till i fortsätttningen!
|
|
||||
|
||||
Grattis Litentuva!!!! Bra jobbat!!
Finns mycket att fira när vi ses i R! Yanna |
|
|||
|
|||
Grattis till godkänd C-uppsats!!
Själv har jag min i arkeologi kvar, men den blir nog aldrig påbörjad...... Funderar på att trycka upp lite t-shirts med texten: Den som spar,den har sin C- uppsats kvar.... |
|
||||
|
||||
Citat:
Min examinator kom fram till mig idag och påpekade att den var så fint skriven och välgjord att hon hoppas att jag lägger upp den i deras e-arkiv! |
|
||||
|
||||
Grattis! Litentuva. Först till C-uppsatsen sen till fem veckor på Kreta.
Lilla sjöborren - själv pedagog. |
|
|