Kalimera Grekland

Gå tillbaka   Kalimera Grekland > Egeiska öarna & Sporaderna > Samos

Svara
 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
  #1  
Gammal 2010-05-24, 10:01
camilla I camilla I är inte uppkopplad
 
Reg.datum: jan 2006
Inlägg: 45
Standard Inställd resa? :(

Den 5:e juni ska jag åka till Grekland/samos. Har nu hört att det kommer bli en stor strejk i grekland det datumet. Pratade med mitt resebolog som i dagsläget bara fått lite information ang denna strejk. Om strejken kommer påverka min resa, ställs hela resan in enl researrangören. Man ändrar inte alls flygtiderna till dagen innan, eller dagen efter. Utan hela resan ställs dessvärre in i sådana fall.

Är det någon som vet någon ang denna strejk, vilka kommer strejka? Hur kommer strejken påverka just Samos som är en ö med egen flygplats?

Man undrar hur de tänker i Grekland. De behöver ju alla pengar som de bara kan få just nu.

Häls Camilla Eskilstuna
Svara med citat
  #2  
Gammal 2010-05-24, 10:26
karis avatar
kari kari är inte uppkopplad
 
Reg.datum: feb 2005
Inlägg: 5 540
Standard Sv: Inställd resa? :(

Citat:
Ursprungligen postat av camilla I Visa inlägg
Är det någon som vet någon ang denna strejk, vilka kommer strejka? Hur kommer strejken påverka just Samos som är en ö med egen flygplats?
Häls Camilla Eskilstuna

Jeg vet ikke noen detaljer om streiken 5 juni, utenom at det står generalstreik - så om d e n streiken blir lik den generalstreiken som var
20 mai vil dere ikke bli påvirket av den, når dere skal med charter til Samos ( eller en annen øy)
Min bror reiste charter til Lesvos 20 mai, de merket ikkke n o e til streiken der
Svara med citat
Svara


Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av



Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 22:08.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
KALIMERA & TA DET LUGNT