![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Hej,
Är det nån som vet något hyfsat hotell nära Rhodos flygplats - helst med pool? Vi kommer ner klockan 02.45 på natten och vill bara stupa i säng så fort som möjligt. Och plaska i poolen nästa dag innan färjan senare samma kväll tar oss vidare mot Tilos. |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Address: Diogeni 3, Ialisos Rhodes-Greece 85101 Tel: (+30) 22410 93740 (+30) 22410 91100(winter period) Fax: (+30) 22410 91488 Email: info@sundayhotel.travel I juli /aug har de fullt med charter, men ellers leier de ut fikk jeg vite av en veldig trivelig vertsfamilie. Om dere kun vil bade i poolen/ikke forlate hotellet tilbyr de frokost ( 5 euro) og det dere trenger i poolbaren. - vi spiste ikke mat, bortsett fra en ok frokost der, så hvordan maten ellers er vet jeg ikke. Anbefaler å gå de ca 300 meterene ned på strandpromenaden og spise deilig trad gresk mat på Taverna Zorba ![]() Det finnes sikkert hotell nærmere, taxi til Sunday kostet 15 euro ![]() - det er 2-3 min å gå til buss stop for videre reise til Rhodos by om dere ikke vil ta taxi videre. Samme avstand til Supermarkeder + Bakeri ![]() Senast redigerad av kari den 2010-05-24 klockan 15:22. Anledning: ...glemte... |
|
||||
|
||||
![]()
Tack. Det ska jag kolla upp med en gång.
|
![]() |
|
|