|
||||
|
||||
Kom av mig....
I morse när jag vaknade så tänkte jag glatt att nu skall jag skriva att på lördag åker vi till vår första 3 veckorsresa till Grekland och det skall bli härligt.....
Det första jag hörde när jag satte på radion att Engelska forskare säger att utbrott på vulkanen Katja är närstående Man börjar ju grubbla om ev. hemresa osv... Hoppas den håller sig lugn tills vi kommer ner i allafall Riitta |
|
||||
|
||||
Sv: Kom av mig....
Vad vore livet utan spänning...
|
|
||||
|
||||
Fast nu har jag lugnat ner mig, för den Isländska forskaren som vi litar på här i Sverige säger att det är inte någon större risk nu än annars
Så nu pirrar det i magen av förväntan Snart ses vi Monica Riitta |
|
|||
|
|||
Det viktigste er jo at dere kommer dit! Hjemreisen kan jo bli så spennende som helst!
|
|
||||
|
||||
Strunta i vulkanen och se fram emot Amorgos i stället. Väl där kommer ni hoppas på ett utbrott så att ni får stanna.
Trevlig resa! |
|
||||
|
||||
Precis Janne Har ju ingen brådska nu när jag är pensionär
Nu grejas det sista här hemma och det pirrar bra i magen av förväntan Riitta |
|
|||
|
|||
En krutgumma som du blir PASSIOnär, inte pensionär .
Ha en underbar resa, Riitta! |
|
||||
|
||||
Hej Riitta.
Önskar dig och Leif en alla tiders 3-veckors öluffartur fylld med spänning och äventyr. Hoppas allt kommer att gå bra och att det blir massor av 3-veckors luffarturer för er framöver. |
|
||||
|
||||
Tack så mycket Hoppas allt flyter något sådär. Mest önskar jag att det inte blir storm när vi skall från Astypalea till Amorgos, för vill inte vänta en vecka på nästa båt
Riitta, passionär |
|
|||
|
|||
Trevlig semester Riita med man...Ha de allra bäst!
|
|
||||
|
||||
Tack Phia. Hoppas att din rygg inte blir alltför besvärlig, utam blir bättre av värmen
Riitta |
|
||||
|
||||
Hoppas ni får tre underbara greklandsveckor!
Lilla sjöborren |
|
||||
|
||||
HÄRLIG RESA I ÖVÄRLDEN Riitta!
Jag har packat (nästan) en LITEN ryggsäck och ska framåt mot Hfors och Grekland på söndagsnatten! Alltså vi ska njuta av livet samma tid och inte oroa oss för mycket av tråkiga saker såsom strejker och ask och ... !!!! |
|
||||
|
||||
Tack Sjöborren och Eija
Hoppas du hade det bra på Antiparos sjöborren Hyvää matkaa Eija. Toivotaan että tuhkapilvet jag lakot pysyvät poissa Riitta |
|
|||
|
|||
HÄLSA KALYMNOS FRÅN MIG och njut av Amorgos också!
Lissi |
|
||||
|
||||
Skall bli Lissi
Riitta |
|
||||
|
||||
Då ses vi kanske på Amorgos om några veckor. Ha det trevligt tills dess.
Mvh Janérik |
|
||||
|
||||
Ha en härlig resa Riitta, misstänker att du snabbt kommer att bli en inbiten ö-luffare med alla möjligheter som det ger att se andra delar av Grekland än de charterflygen når.
Eva |
|
|