|
|||
|
|||
Snart iväg!
På onsdag morgon 2/6 kl 6,00 bär det iväg till Skala Potamias och Egli Studios hoppas nu bara vädret blir bra. Enligt väderprognosen skulle det bli regn några dagar . Men dom har ju haft fel förut. Längtar till den grekiska maten, solen och stranden (vi beställde resan redan i början på Januari). Berättar hur det var när jag kommer hem. Håll tummarna för att det blir SOL.
|
|
|||
|
|||
Sv: Snart iväg!
Håller både tummar o tår för sol o värme. Vill att det håller i sej till juli då vi åker ner.
Ha det så mysigt o glöm inte besöka Magic Coast om det finns kvar. Hej då o Lycklig resa |
|
|||
|
|||
ser fram emot en rapport. jag åker till samma hotell 23 juni. ha det bra
|
|
|||
|
|||
Då är vi där samtidigt, Brita52! Vi är på Egli 16-30/6. Trevligt Ha det bra Kiwi!! Väntar spänt på rapporten när du kommit hem.
|
|
|||
|
|||
Ska göra ett besök på Magic coast Tack för att ni håller tummarna.
|
|
|||
|
|||
Klockan 10 idag var det fint på thassos, solsken :-)
Igår var det regn, och mycket blåst. Var på boat trip då. Men nu är jag hemma i sverige igen. Hoppas resan blir trevlig :-) Missa inte marknaden i prinos på måndag morgon/förmiddag. |
|
||||
|
||||
Lite frågor:
Vilken temperatur hade ni? Dag, kväll, i vattnet? Vilken turbåt åkte ni med? Eros? Fanns det ordentliga flytvästar till barn? Vad var bra med marknaden? Har varit på den ett par gånger och tyckte att det "bara" fanns grönsaker och kläder, typ... |
|
|||
|
|||
Citat:
vi hade mellan 23-28 grader dagtid. Kvällarna också varma och sköna. Lite kvavt ibland. Vattentemperaturen vet jag inte. Men som en svensk sjö här hemma i avesta, runt 22-24 grader beroende på var man var. Var varmare i havet än i poolen. Vi åkte med Victoria. Fanns inga flytvästar vad vi såg. Eros är nog mycket bättre, för turen med victoria är vi inte nöjda med alls. Jag handlade en hel del på marknaden. Det var stort, och man kunde gå väldigt länge och kika på varor, höll på att missa att den gick uppåt, trodde den bara att stånden gick i en "hästskoformad rad, men det var mycket större än så bara man hittade in i gränden. Vi handlade barnkläder, jordgubbar, kepsar, godis, honung, oliver, fikon, körsbär, dadlar, olika nötter, godis, mm. Fanns det mesta. Mycket fina smycken också. |
|
|