Kalimera Grekland

Gå tillbaka   Kalimera Grekland > Kreta > Chaniakusten

Svara
 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
  #1  
Gammal 2010-06-03, 00:11
John75 John75 är inte uppkopplad
 
Reg.datum: jun 2010
Inlägg: 25
Standard Gym i Agia marina el nära..! Hjälp snälla :)

Hejsan!
Jag ska bo på Theo i sommar i 2 veckor med min sambo, och såg att dom har ett "motionsrum", någon som varit där som vet vad som finns där?

Sen min andra fråga, finns det gym i "Agia marina"? Eller någonstans nära? Kanske någon av hotellen har som man kan få köpa klippkort på?

All hjälp uppskattas hjärtligt '

Mvh John
Svara med citat
  #2  
Gammal 2010-06-03, 10:25
Kikhs avatar
Kikh Kikh är inte uppkopplad
 
Reg.datum: jan 2006
Ort: Kalithea, Chania
Inlägg: 1 371
Standard Sv: Gym i Agia marina el nära..! Hjälp snälla :)

Hej John!

Eftersom jag bor i området lever jag på ett annat sätt än turisterna och har en mycket tightare budget. Jag har alltså noll koll på hur mycket ni behöver i reskassa. Hur gymmet på Theo ser ut kan jag heller inte hjälpa er med. Ska någon få mig på gym får de bära in mig i kista eller droga ner mig först

Jag tror ni får bättre info om ni söker i gamla trådar här på Kalimera. Vill ni däremot veta hur man för sig bland grekerna, var man handlar eller var bästa Rakin finns så är jag rätt person för er

Lycka till och ha en fin semester!

//Kikh
Svara med citat
  #3  
Gammal 2010-06-03, 18:24
John75 John75 är inte uppkopplad
 
Reg.datum: jun 2010
Inlägg: 25
Standard Sv: Gym i Agia marina el nära..! Hjälp snälla :)

Ok tack för ditt svar
Jag har kollat i gamla trådar fast inte hittat något tyvärr. Fanns en person som ställt samma fråga som mig angående Theo´s, hur motionsrummet såg ut, fast ingen som svarat.
Är det nära där du jobbar från hotell Theo? Kanske man kan svänga förbi och få lite tips?
Svara med citat
  #4  
Gammal 2010-06-03, 19:16
nilams avatar
nilam nilam är inte uppkopplad
 
Reg.datum: feb 2005
Inlägg: 2 216
Standard Sv: Gym i Agia marina el nära..! Hjälp snälla :)

Flera hotell i Platanias, någon km från A M, har gym som man kan betala per gång eller per vecka. Porto Platanias är närmast, precis när du kommer in i Platanias. Ett annat är Majestic, där kostar det 20 euro per vecka eller 5 euro per gång. Majestic rekomenderas av dottern som är en flitig gym besökare...

Malin
Svara med citat
  #5  
Gammal 2010-06-04, 00:34
John75 John75 är inte uppkopplad
 
Reg.datum: jun 2010
Inlägg: 25
Standard Sv: Gym i Agia marina el nära..! Hjälp snälla :)

Tack så mkt för hjälpen Nilam
Svara med citat
  #6  
Gammal 2010-06-05, 23:36
John75 John75 är inte uppkopplad
 
Reg.datum: jun 2010
Inlägg: 25
Standard Sv: Gym i Agia marina el nära..! Hjälp snälla :)

Edit : ojsan jag titta visst lite fel, majestic va juh ganska nära Theo. Knappt 1½ km sablar va nice!
Trodde det va 4km först fast läste fel haha!
Får man ta sig en rask promenad på morgonen så man blir varm innan man går in o pumpar

Senast redigerad av John75 den 2010-06-05 klockan 23:57.
Svara med citat
  #7  
Gammal 2010-06-09, 18:47
_Tina_ _Tina_ är inte uppkopplad
 
Reg.datum: feb 2008
Ort: Linköping
Inlägg: 16
Standard Sv: Gym i Agia marina el nära..! Hjälp snälla :)

Hej!

Jag vet inte om jag svarar för sent, men jag kan säga hur motionsrummet ser ut på Theo. Det finns de vanligaste maskinerna där som finns på de flesta gym så man kan lätt träna igenom hela kroppen där. Det finns även ett löpband och om jag inte minns helt fel så finns det även en crosstrainer och någon annan konditionsmaskin. Om man vill träna kondition så kan jag starkt rekomendera att man går upp lite tidigare på morgnarna och tar en löprunda upp i "bergen" eller bara en bit ovanför huvudgatan för det är oftast väldigt varmt inne i motionsrummet så man klarar inte av någon längre stund där inne.
Hoppas du får en underbar semester på Theo som faktiskt är mitt favorithotell där nere. Själv åker jag ner nu på lördag för att stanna hela sommaren.
Svara med citat
  #8  
Gammal 2010-06-12, 21:34
John75 John75 är inte uppkopplad
 
Reg.datum: jun 2010
Inlägg: 25
Standard Sv: Gym i Agia marina el nära..! Hjälp snälla :)

Nae då det är inte försent
Åker inte ner förens om 2 veckor, kanske man ses där då!
Jag och min sambo åker ner tillsammans, kan man gå upp på morgonen innan hon vaknar och smyga ner o träna 1 timma innan frukost hehe.
Svara med citat
  #9  
Gammal 2014-07-02, 14:02
luddee luddee är inte uppkopplad
 
Reg.datum: apr 2014
Inlägg: 8
Standard Sv: Gym i Agia marina el nära..! Hjälp snälla :)

Dags för en bump...

Någon som känner till gym eller hotell med gym i Kato Stalos som tillåter icke hotellgäster att träna. Platanias är för långt bort. Räcker att de har skivstång och vikter upp mot 100kg, men maskiner funkar också.
Svara med citat
Svara


Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av



Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 18:55.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
KALIMERA & TA DET LUGNT