|
||||
|
||||
En tråd om ab so lut ing en ting
Jag vet att ämnet varit uppe tidigare i någon språktråd här, hittade också ett påpekande i en annan tråd idag vilket osökt ledde mig in på ämnet
En av min Facebook-vänner har idag följande status: Frukost vid Göta Älv, dö mysigt. Nej jag varken störs av eller retar mig på dem, jag tycker de allra flesta är kul, någon mer med samma sjuka humor? Och jag VET att jag ibland trillar dit själv, det däremot är grymt irriterande Helén |
|
|||
|
|||
Sv: En tråd om ab so lut ing en ting
Åh sär skrivning, en över sättares våta mar dröm...
|
|
||||
|
||||
Jag tycker det är riktigt kul med särskrivningar!!
Det här är bra service? Mellan kl 12.00 - 16.00 kollar vi glykolhalt + spolar vatten och olja på din bil! Yanna |
|
|||
|
|||
Särskrivningar, det är kul. Bara vi inte träffar på en röd hårig sjuk sköterska!!
|
|
||||
|
||||
Citat:
"Brun hårig sjuk sköterska..." //Kikh Oj då, redan gammal?! Jag är ren hårig och väljer därför "Toy's R Us söker kassa medarbetare" istället. |
|
||||
|
||||
Kalv lever med kul potatis
Malin |
|
||||
|
||||
En av de bättre //Kikh |
|
||||
|
||||
Låter smakligare än den "Pee Soup" som serverades på Lundbystrand för nått år sen.
//Kikh |
|
||||
|
||||
På adressen http://skrivihop.nu/ (som vi får hoppas är är en okej länk att hänvisa till) finns på den vänstra delen, under "Exempel" och "Bildexempel" en hel del roligheter, åtminstone för oss som för söker und vika det ta tra gis ka sär skriv nings språk som nu väx er sig allt starka re, ty värr.
R |
|
||||
|
||||
Ja, den sidan är helt underbar
|
|
||||
|
||||
Äntligen ett språk som både jag, Rasmus och grekiska poliser förstår! //Kikh |
|
|||
|
|||
Men Hellen, din vän kan ju vara nöjd med sitt liv om hon/han får dö mysigt! Istället för att lida ihjäl...
|
|
||||
|
||||
Citat:
// Helén |
|
||||
|
||||
En full vuxen mörk hårig mentalsjuk skötare.
|
|
|