|
||||
|
||||
Snart är det dags att packa
Ja, det är verkligen snart dags att packa allt. På lördag 5 juni bär det iväg till Chania, Agii Apostoli och Theos Village för en tre veckors rekreation. Kanske är det fler som ska med samma plan (norwegian) från Arlanda? Härligt ska det bli!! Följer med nyfikenhet och längtan Kikhs väderapport och hoppas på sol och lagom värme de närmaste tre veckorna.
|
|
|||
|
|||
Sv: Snart är det dags att packa
Önskar en trevlig vistelse på Kreta!
|
|
||||
|
||||
Tack det samma!
|
|
||||
|
||||
Åker också till Chania på lördag, fast från Landvetter. Först blir det en natt i Chania för att på söndag morgon ta bussen till sydsidan och Chora Sfakion. Blir nog där en vecka för att sedan ev ta mig till Matala och stanna där sista veckan. Ska bli så skönt ! Ha en skön resa!
/Marco |
|
||||
|
||||
Önskar er allihop trevlig resa
Helén |
|
||||
|
||||
Jag önskar er en trevlig resa Jag kommer om 2 veckor Längtar...
Malin |
|
||||
|
||||
Trelig resa Nilam. Vi kanske ses om två vrckor.
|
|
||||
|
||||
Citat:
Jag åker med samma plan som du! Enkel resa! Det är många som åker till Kreta i helgen ser jag! Trevlig resa önskar jag er alla!! Yanna - passionär och Kretabo fr.o.m lördag! Jag ser att du också bor i Gävle liksom jag! Åker ni också tåg eller? Senast redigerad av Yanna den 2010-06-04 klockan 00:04. Anledning: Upptäckte att vi bodde i Gävle båda två |
|
||||
|
||||
Hej Yanna!
Ja vi åker tåg från Gävle kl 11.02. Vi har gula resväskor. Leta upp oss om du ser oss. Kul med fler Gävlebor på Kreta. |
|
||||
|
||||
Vad kul!!! Jag åker med samma tåg, kommer nog att sätta mig i andra vagnen efter loket, där brukar man kunna sitta utan att flytta på sig när man inte har platsbiljett! Jag har en stor 20-kilosväska och en liten trolley...har blå jeans och svart skinnjacka...står säkert utanför tåget o röker när ni kommer
Yanna |
|
|||
|
|||
Trevlig semester och Yanna: LYCKA TILL - tycker det är härligt att du vågar det många tänker
|
|
||||
|
||||
Hej igen Yanna!
Vi kommer att hitta på varandra säkerligen. Så stor är inte Gävle station. Håll utkik efter två gula resväskor så hittar du oss två. |
|
|