Kalimera Grekland

Gå tillbaka   Kalimera Grekland > Semestra i Grekland > Resa till Grekland

Svara

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2010-06-04, 22:30
clarafina clarafina är inte uppkopplad

Reg.datum: jan 2008
Standard Båtresa med betalningsproblem

Hej ! äntligen är årets resa bokad, iår drar vi med grannarna ochså.Men till saken fick tips om en sida att beställa supereconomicbiljetter ,men sidan krånglade och när resorna väl var bokade fick jag endast bekräftelse på en väg och när jag kollade kontot upptäckte jag att de dragit dubbelt .Ringde agenturen som lugnade mig att den andra resan fanns registrerad och att pengarna som dragits för mycket skulle komma tillbaka.
Har någon varit med om detta? detta var igår och inga pengar har kommit tillbaka.Vi är 8 personer så det handlar om över 1000 kr
Svara med citat
Gammal 2010-06-05, 10:14
Hellens avatar
Hellen Hellen är inte uppkopplad

Reg.datum: maj 2005
Standard Sv: Båtresa med betalningsproblem

Citat:
Ursprungligen postat av clarafina Visa inlägg
Hej ! äntligen är årets resa bokad, iår drar vi med grannarna ochså.Men till saken fick tips om en sida att beställa supereconomicbiljetter ,men sidan krånglade och när resorna väl var bokade fick jag endast bekräftelse på en väg och när jag kollade kontot upptäckte jag att de dragit dubbelt .Ringde agenturen som lugnade mig att den andra resan fanns registrerad och att pengarna som dragits för mycket skulle komma tillbaka.
Har någon varit med om detta? detta var igår och inga pengar har kommit tillbaka.Vi är 8 personer så det handlar om över 1000 kr
Jag har inte varit med om det just vid biljettbokning, men det tar alltid ett par dagar innan pengarna är tillbaka på kontot när det blivit feltransaktioner.
Har du reklamerat kortköpet till kortutgivaren?
// Helén
Svara med citat
Gammal 2010-06-06, 22:47
clarafina clarafina är inte uppkopplad

Reg.datum: jan 2008
Standard Sv: Båtresa med betalningsproblem

Suck nu har alla pengarna kommit tillbaka så nu har vi väl ingen resa istället
Svara med citat
Svara

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 06:11.