|
||||
|
||||
Dag 13. Skiathos. Väder.
Nu ska vi äta frukost med med ovädersutsikt. Senast redigerad av Kalimera den 2019-07-08 klockan 14:58. |
|
||||
|
||||
Sv: Dag 13. Dag 13. Skiathos. Väder.
Citat:
//Kikh |
|
||||
|
||||
Sv: Dag 13. Dag 13. Skiathos. Väder.
Jag förstår att det kan vara häftigt med åska, men hur som helst vill jag att det har åskat färdigt tills vi skall till Skopelos på torsdag. Vill förstås inte heller att regn skall förstöra vårt landande på Skiathos på torsdag. Har ju läst här på Kalimera att flygplanet då kanske måste landa på fastlandet och den resan vill vi vara utan.
Camillas min vid bankomaten på Alonissos var förresten fantastisk, man förstod genast vad som hade hänt. Det är ju just det där man är rädd att skall hända. Tur att det löste sig. Skall förresten bli underbart att resa till Skopelos " I Jannes och Camillas kölvatten". /Anne |
|
||||
|
||||
Sv: Dag 13. Skiathos. Väder.
Senast redigerad av Kalimera den 2019-07-08 klockan 14:59. Anledning: Flyttat inlägget till en ny sida. |
|
||||
|
||||
Sv: Dag 13. Skiathos. Väder.
Här på Antiparos regnade det tydligen rejält i går innan vi kom hit, det sades att det gick en flod rakt igenom hotellområdet här på Kourus. Idag regnar det lite från och till och molnen hänger mörka över Paros.
Mvh Janérik |
|
|