Kalimera Grekland

Gå tillbaka   Kalimera Grekland > Dodekaneserna > Karpathos

Svara

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2010-06-12, 17:38
Twizzy Twizzy är inte uppkopplad

Reg.datum: jan 2010
Standard Astron Princess tips

Till alla som ska bo på Astron Princess eller bara är nyfikna på hotellet vill jag tipsa om Astron Princess grupp/sida på facebokk. sök bland grupper på astron princess så kommer den upp som alternativ på intressegrupp resa. Där finns kommentarer från några som bott där och en hel del bilder som gäster och hotellet har laddat upp Och ni som varit där, ladda gärna upp mer bilder från hotellet och Karpathos! Ser fantastiskt ut, själv har jag 26dagar till avresa!!

Helena
Svara med citat
Gammal 2010-06-28, 16:25
Kicki5 Kicki5 är inte uppkopplad

Reg.datum: mar 2009
Standard Sv: Astron Princess tips

Vi kom hem från Karpathos och Astron Princess den 3 juni och har redan planer på att åka tillbaka. Ingen av oss hade varit på Karpathos tidigare men det är en underbar ö. Vi hade en juniorsvit på Astron Princess och den var jättefin. Ser ut precis som på bilderna Apollo har. Vi var mycket nöjda med både rum, städning, personal och läge (havsutsikt och nära centrum). Finns även ett litet pentry med porslin, vattenkokare, kylskåp, vattenkran/ho. Ingen spis. Allt var kanon! Det enda negativa kan vara att det ligger vid den trafikerade huvudgatan. Vi upplevde det som lite störande. (De rum som ligger mot havet/vägen) Kan tänka mig att det är ännu värre under högsäsong. Men i det stora hela hade vi en toppenresa. VI längtar redan tillbaka!!!!!
Svara med citat
Gammal 2010-06-28, 17:12
Riittas avatar
Riitta Riitta är inte uppkopplad

Reg.datum: mar 2005

Såg att det var billiga restresor till Karpathos på torsdag Nu kliade det igen på klickarfingret
Får lugna mig lite

Riitta
Svara med citat
Gammal 2010-06-29, 12:17
Kicki5 Kicki5 är inte uppkopplad

Reg.datum: mar 2009

Jag håller med dig Riitta! Man blir väldigt sugen att åka igen......
Svara med citat
Svara

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 12:16.