Kalimera Grekland

Gå tillbaka   Kalimera Grekland > Semestra i Grekland > Resa till Grekland

Svara

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2010-06-20, 15:18
Riittas avatar
Riitta Riitta är inte uppkopplad

Reg.datum: mar 2005
Standard Rumsuthyrare

Nu har jag piggnat till efter hemkomsten igår, så här kommer lite åsikter om rumsuthyrarna

Jag hade ju aldrig varit med om detta, att åka utan att veta var man skall bo, så det var ju lite pirrigt i förväg

Jag hade nog lite fördomar om hänsynslösa typer osv.
Måste säga att ha upplevt detta nu så tycker jag att dom verkar vara snälla och hårt arbetande människor.
Tex på Amorgos så var dom ju uppe i alla tider på dygnet. Inga var påträngande eller jobbiga. Dom verkade vara kompisar med varandra och ingen surade för att kompisen fick napp

Vi fick jättebra boende och trevligt bemötande både i Egiali och Katapola.Samma på Astypalea

På Santorini hade vi ju bokat och när vi sade till dom som stod där att vi skall till Honeymoon, så visade dom direkt vart vi skulle gå för att hitta Paris

Riitta
Svara med citat
Gammal 2010-06-20, 16:58
Hellens avatar
Hellen Hellen är inte uppkopplad

Reg.datum: maj 2005
Standard Sv: Rumsuthyrare

Citat:
Ursprungligen postat av Riitta Visa inlägg
Jag hade nog lite fördomar om hänsynslösa typer osv.
Måste säga att ha upplevt detta nu så tycker jag att dom verkar vara snälla och hårt arbetande människor.
Tex på Amorgos så var dom ju uppe i alla tider på dygnet. Inga var påträngande eller jobbiga. Dom verkade vara kompisar med varandra och ingen surade för att kompisen fick napp
Riitta
Det är stor skillnad på deras "aggresivitet" Som man lätt uppfattar det som när man inte förstår något av vad de ropar åt varandra, jag kan än så länge inte mycket grekiska, Roomsarna på Naxos och Paros tycker jag fortfarande är lite väl påstridiga/stirriga, där finns ju så mycket fler rum än turister, jagandet för dem blir ju tuffare. Rumsuthyrarna i Katapola framstår som lammungar i jämförelse. Ja, visst sliter de hårt överallt!
// Helén
Svara med citat
Svara

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 05:18.