![]() |
|
|||
|
|||
![]()
19-årige sonen och hans 18-årige kompis funderar på Kreta.
Är Platanias "lagom" för dem. Några discon och några barer och skandinaviska ungdomar i deras ålder blandat med barnfamiljer och andra vuxna. Den mixen känns bra tycker jag som förälder och även ungdomarna. Dom har tänkt åka i Augusti innan skolorna börjar. Några har skrivit här på forumet att Plananias inte är mysigt. Är det så. Visst fick jag samma känsla när vi åkte igenom det på väg till våra utflykter på senaste resan. Men vi stannade inte och kände på atmosfären. Är det riktigt bra stränder och lite vattensporter kanske? Finns det något annat "lagom" ställe för ungdomarna som ni mer vana resenärer kan tipsa om som kan vara bättre? Tacksam för tips och råd. |
|
|||
|
|||
![]()
Jag tycker absolut att Platanias är jättemysigt. Men visst, knökfullt med folk kan det vara. Det finns både discon och barer, fina stränder och nära att ta bussen in till Chania.
A-M |
|
||||
|
||||
![]()
Många, många klass resor går till Platanias och jag tror dina ungdomar kommer att trivas där.
I år verkar det som om Splendid blivit bästa stället igen för dom att gå ut på. Lagom fest är väl något som dom styr upp själva, det kan bli hur mycket fest som helst eller väldigt lite fest och vart man än åker. Tyvärr fick jag berättas om en historia som inte var alltför kul när min anställda tjej och hennes klass var dit nyssens. Men "västarna" finns ju överallt och alla vill inte vara så lagom. Hoppas dom får en härlig semester ![]() Jag längtar dit nu och räknar dagarna, 45 fattas så är vi där igen.... ![]() ![]() Myssa... |
![]() |
|
|