|
|||
|
|||
Villa Alexis
Hejsan! Har lite frågor om hotell Villa Alexis i Megali ammos. Jag och min sambo ska åka dit i sommar. Vi ska bo i en lägenhet med terass, e det någon som vet vilken terass som är bäst så vi vet hur vi ska önska??Vi vill ha kvälssol och i mitten av området, inte helt öde på kvällen (typ vid poolen) och havsutsikt såklart
Hur många byggnader har hotellet? Finns det ett buss stop i närheten? Är jätte glad för svar Hälsningar Sofie |
|
|||
|
|||
Sv: Villa Alexis
Kvällssol blir svårt, solen går lixom ner på "andra sidan ön"...eftermiddagssol däremot finns på en del terasser. Hotellet är ju ca 3-4 hus, inga stora byggnader alltså. Så det är ganska lugnt vart du än bor...önska nära poolen om du vill ha lite liv och rörelse i alla fall. Tror de flesta rummen har havsutsikt eller begränsad havsutsikt. Ju högre upp du bor, ju större är chansen att få en riktigt bra havsutsiktBusstopp finns ett par hundra meter ifrån hotellet
|
|
||||
|
||||
Sv: Villa Alexis
Hej!
Jag bodde på hotellet för några år sen. Jag ringde ner innan resan och bad om att få ett av rummen med balkong ovanför poolen. Och det fick jag ... - De upplyste då oxå om att alla rum på hotellet har havsutsikt. Den var bedårande! //C@nny |
|
|