Kalimera Grekland

Gå tillbaka   Kalimera Grekland > Fastlandet > Parga

Svara

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2010-07-11, 09:11
Soleil Soleil är inte uppkopplad

Reg.datum: apr 2005
Standard Parga, Tropical

har någon erfarenheter av hotel tropical i parga? är lite avsides o. det är bara bra men hur högt går tempeturerna där i juli? orkar man gå någonstans på dagen?
Svara med citat
Gammal 2010-07-12, 08:33
Carita Carita är inte uppkopplad

Reg.datum: maj 2007
Standard Sv: Parga, Tropical

I september -06 bodde jag 3 veckor på Tropical. Jag tyckte då inte alls att det låg avsides. En kort promenad, utan backar, och så var man i centrum. Jag hade inget att klaga på alls, det var ju ett ganska nytt hotell, så rummet var snyggt. Bodde på första våningen med dålig utsikt, men det var inget problem. Man var ju mycket ute på sightseeingpromenader. Hotellet ligger alldeles nära där stigen genom olivskogen till Lichnos beach börjar. Missa inte den, och andra stigar, det är fint att vandra i olivskogarna. Det är den största orsaken till att jag återkommer gång på gång till Parga.

Nu senast i maj i år bodde jag högt uppe på Valtos beach och det var mycket mera avsides än vad Tropical är. Men jag klarade det också, då jag gillar att vandra runt.

Alldeles bredvid Tropical ligger hotell Elena som ju också är populärt.
Svara med citat
Gammal 2010-07-12, 18:31
Soleil Soleil är inte uppkopplad

Reg.datum: apr 2005
Standard Sv: Parga, Tropical

tack för tipsen.... resan är bokat o. hotell är Tropical. Priset var mycket hygglig också.
Soleil
Svara med citat
Svara

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 14:28.