|
|||
|
|||
internet-café
Har ni något bra tips på ett bra internet-café inne i Skiathos stad? Var ligger det och hur mycket kostar det på ett ungefär...
|
|
|||
|
|||
Sv: internet-café
Har för mig att jag har sett ett sådant inne i gränderna, vilken av alla gångar man ska svänga av vid minns jag dock inteHar i alla fall för mig att man ska gå nedför Papa Diamanti (stavning) street en bit innan man svänger av till höger...
Jag har en vana att gå vilse inne i gränderna, så lokalsinnet hjälper inte så mycket här... |
|
|||
|
|||
Har också för mig att det ligger ett sådant där... Vet du ungefärligt pris?
|
|
|||
|
|||
Vet inte något om priser tyvärr men det kan väl inte vara så fasligt dyrt...
|
|
||||
|
||||
Förra året tog dom 1,5 euro för 20 min.
|
|
|||
|
|||
Var på Skiathos i juni.
Var på ett internet-cafe som låg på samma gata som restaurang Dionyssos (en tvärgata till huvudgatan Papadiamandi) Betalade 2 euro för 30min |
|
|||
|
|||
Tycker inte att det låter så farligt
|
|
||||
|
||||
Hej!
Kom hem igår från 2 underbara veckor på Skiathos .... suck...vad tiden går fort ... Det finns ett flertal It-caféer i stan. Om du går från "Akropolis" mot Odos Papadiamantis så svänger du ju vänster ner för den branta backen mot gågatan. I slutet av backen finns det en taverna på vänster sida. Mittemot tavernan ska det ligga ett café. Det finns en stor skylt på väggen på väster sida oxå. Sen finns det flera andra, bla en tvärgata till gågatan som leder in till gamla stan (på högra sidan). Det går inte att missa. Det finns även en skylt som visar vägen och jag har för mig att det även står nåt om biljard el dyl på den. Jag har nog sett minst 3-4 skyltar om It-caféer i stan. Hälsar C@nny |
|
|||
|
|||
Citat:
Just det, den finns ju och den passeras ju ganska så många gånger... Sen hoppas jag att mina två veckor där nere går väääääldigt låååångsamt K |
|
|