|
||||
|
||||
Nyår i Grekland samt Kea
Har just, för tio dagar sedan, slutat röka efter 29 års rökande. Detta har nu resulterat i att jag inte sover på nätterna och det kommer senare att resultera i att jag sparar pengar. Så nu ligger jag på nätterna och funderar på hur jag skall belöna mig och kommer på att det bästa jag nu kan tänka mig är att få åka till Aten och fira nyår, vilket jag har tänkt på i många år. När jag sedan ändå är iväg är jag nyfiken på att åka över till Kea, vilket oxå har varit på planeringsstadiet länge. Kanske inte att åka dit i börkjan på januari men... Är det någon som har varit på Kea någon gång, kanske till och med i januari, och kan säga något om det. Kanske till och med rekommendera ett boende. Vore jätteglad för all information då jag behöver mycket att glädja mig åt nu när livet är abstinent och nätterna l å n g a..........!
Tackar på förhand gör Lena |
|
||||
|
||||
Sv: Nyår i Grekland samt Kea
Lycka till med rökstoppet. Antagligen betyder det att dina chanser till ett längre liv och många fler möjligheter att besöka Grekland ökar. Klart du ska ge dig själv det bästa och satsa på en vinterresa till Grekland. När du sen är där kommer du att känna alla underbara dofter på ett helt nytt sätt.
Eva |
|
||||
|
||||
Sv: Nyår i Grekland samt Kea
Citat:
|
|
|