|
|||
|
|||
Tvätteri
Hej
Någon som vet om det finns ett tvätteri i Pigadia ,där man kan lämna in lite tvätt ??( skall vara nere i 3 veckor och vill INTE tvätta.......man har ju semester!!!) Erik & Sussi Dé é BARA 25 da´r kvar = BARA GLÄDJE |
|
||||
|
||||
Sv: Tvätteri
Jag har aldrig använt dem men sett åtminstone två: ett i samma gränd som Mikes taverna och ett på samma gata som Pizzeria Uno (tror jag den heter), ligger i backen som korsar "grekgatan", ungefär från kyrkan om jag minns rätt.
|
|
||||
|
||||
Tvätteriet till höger om Mike's tar 5 € per maskin. Då får man tillbaka tvätten torkad, snyggt vikt och paketerad. Lyxigt!
Karin |
|
|||
|
|||
TOPPEN.......tack för tipsen!!
Tvätten är avklarad |
|
|||
|
|||
Vel, vi vasket klær nå til høyre for Mike's. Det var dyrere enn 5 euro, og klærne virket ikke veldig godt vasket. Vi leverte den ene dagen, og fikk de tilbake dagen etter - ferdig brettet. Om de var vasket? Tja, vi håper iallefall det.
Så da ville jeg heller prøvd den over nye Bella, hvis jeg var deg |
|
||||
|
||||
Fast det är inte Bella jag menar - om inte nye Bella betyder att Bella Karpathos flyttat sedan förra året. Jag menar det pizzaställe som ligger i en backe, möjligen har Bella K köpt det också
|
|
||||
|
||||
[quote=inkfish;217487]Jag menar det pizzaställe som ligger i en backe/quote]
Du hade rätt tidigare, det heter Pizzeria Uno. Gör utmärkta UFOs förresten. Karin |
|
||||
|
||||
Aha, tack! Jag tänkte att eftersom Ernie skrev nya Bella så kunde ju något ha hänt på ägarfronten.
|
|
|