|
||||
|
||||
pigadia ospec
Vi ska åka till Pigadia i två veckor på torsdag. Det ska bli jättehärligt och det finna nog bara en sak som jag oroar mig för och det är att vi åker ospecificerat och då kan det ju gå lite hur som helst med boendet. Vår förhoppning är att om vi hamnar någonstans där vi "inte trivs" så kan vi uppgadera vårt boende. Är det någon som har erfarenhet av just ospec till pigadia under högsäsong? Skulle va fint att få höra lite så att man vet ungefär vad man kan förvänta sig!
|
|
||||
|
||||
Sv: pigadia ospec
Jeg rejste uspecificeret med Spies sidste år og havnede på hotel Iolkos, der ligger op ad bakken bag i byen, hvis du står med ryggen mod havet. Et ok hotel, pænt og rent. Rengøring hver dag.
Personalet kan dog ikke anbefales. Jeg tror aldrig, jeg har mødt så sure grækere! Desuden krævede de betaling for brug af køleskab, selvom køleskabet stod på værelset, da jeg ankom. Der var intet opslag om, at de ville koste penge at bruge det Der var pool, men den prøvede jeg (heldigvis) ikke, for gad vide, hvad det kostede at bruge den Der var også frukost-severing i kælderen, men jeg kender ikke prisen. God tur - spisestedet Romios ved havnen kan jeg klart anbefale. Rigtig god mad, stort udvalg og meget venligt personale. |
|
|