Kalimera Grekland

Gå tillbaka   Kalimera Grekland > Ordet är fritt

Svara

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2010-08-11, 23:21
Paerla Paerla är inte uppkopplad

Reg.datum: aug 2010
Standard Privatundervisning i Grekiska

Hej!

Vi är två halvgrekinnor som söker en privatlärare i Grekiska i Stockholm.
Vi behöver lära oss allt från första början. Jag vet ej om detta är rätt forum att söka i, men man kan ju alltid försöka!

Anledningen till att jag/vi ej kan gå på t.ex. en kvällskurs eller dylikt är att jag jobbar så knepigt och behöver någon som kan anpassa sig till mitt arbetsschema (jobbar 7 dagar ledig 7 dagar och arbetar olika pass varje arbetsvecka, mestadels natt) samt att jag tvivlar starkt på att en distanskurs ger något.

Jag hoppas att någon kan komma med tips om ni känner någon eller om ni känner till hemsidor där man kan söka efter privatlärare.

Tack på förhand för tips och hoppas att ingen tar illa upp att en efterlysning sker på detta forum!

Mvh, Stella M.
Svara med citat
Gammal 2010-11-30, 11:12
ms_lilo ms_lilo är inte uppkopplad

Reg.datum: nov 2010
Standard Sv: Privatundervisning i Grekiska

Hej,
har ni hittat ngn privatlärare??
Jag är själv halvgrekinna och kan grunderna men skulle behöva privatlärare för mina barn, även jag i stockholmsområdet..=)
Tipsa gärna om ni vet var jag kan få tag på någon och lycka till med grekiskan =)
MVH// Sofia
Svara med citat
Gammal 2011-02-12, 16:44
georgios_sar georgios_sar är inte uppkopplad

Reg.datum: feb 2011
Standard Sv: Privatundervisning i Grekiska

Hello, i am a master student in Stockholm and i think i can help you with the private greek tutor you are looking for. The only problem is that i don't know swedish so the teaching can only be done in english. If someone is interested feel free to send me a message here or contact me by mail (geosarlas@gmail.com).

Sincerely, Giorgos
Svara med citat
Svara

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 21:49.