|
|||
|
|||
Stort resesällskap 2-69 år. Vart?
Istället för stort dyrt bröllop planerar vi att bjuda familj och närmaste vännerna, uppemot 20 personer, en vecka till Grekland mitten av juni -11.
Vi har tänkt att vi helst undviker båttransfer (annars skulle jag inte ställt denna fråga utan åkt till Naxos) och önskar kunna bo strandnära i anslutning till trivsam by/stad som inte är alltför liten, dessutom gärna barnvänliga omgivningar då vi blir upp till 6 barn 2-6 år. Jag är just nu mest inne på Skiathos med boende vid Megali Ammos eller möjligen någonstans på Kreta (i så fall var?) men det vore roligt med andra tips. Tack i så fall! |
|
||||
|
||||
Sv: Stort resesällskap 2-69 år. Vart?
Kolla Kefalonia.
PANAKAKIS |
|
|||
|
|||
Vi gjorde en sån resa 2007 o valde Kos m hotell Ramira beach all inclusive .en av de trevligaste veckorna vi upplevt i Grekland.Bra pooler även för små barn. strand nedanför hotellet.Och närhet till stad plus mång stränder o utflyktsmål inom räckhåll
|
|
|||
|
|||
Kos, ja, det slog mig också när jag läste Jannes inlägg därifrån idag! Tänkvärt.
Och Kefalonia som jag inte riktigt får kläm på. Är det Lassi som skulle passa oss i så fall? |
|
|