Kalimera Grekland

Gå tillbaka   Kalimera Grekland > Semestra i Grekland > Resa till Grekland

Svara
 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
  #1  
Gammal 2010-09-04, 17:01
Dippeduttan Dippeduttan är inte uppkopplad
 
Reg.datum: okt 2008
Inlägg: 68
Standard Vart hitta något så vackert som Skopelos?

Årets resa gick till Skopelos och Skiathos och medan Skiathos inte lämnade några bestående intryck gjorde Skopelos det med besked. Mysiga byar, kristallklart turkost vatten, vacker natur, otroliga vyer och den fantastiska doften av pinje. Är inte särskilt berest men har varit på Kreta vilket inte lockar igen samt Naxos som också var en riktig pärla. Egentligen längtar jag ju bara tillbaka till Skopelos men det skulle vara kul att se något nytt och jag vänder mig såklart hit för att få "experthjälp". Vart kan jag hitta en ö med så genuin känsla och lika vackert vatten som på Skopelos. Jag är egentligen inte någon badfantast men jag var alldeles fascinerad på Skopelos, som att bada i en bassäng. Och dessutom slippa alla vattensporter och "stranddisco" som definitivt inte är min smak, jag vill hellre ha det lite lagom lugnt. Har kollat Kroatien och det verkar påminna om Skopelos men hittar inte den perfekta kombinationen av hyfsat hotell med bra läge och närhet till mysig by och fina stränder. Zakynthos verkar lite för poppigt men annars vackert. Hur är det med Samos?? Dela gärna med er av era tips och erfarenheter?
/Camilla
Svara med citat
Svara


Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av



Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 21:20.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
KALIMERA & TA DET LUGNT