|
||||
|
||||
Dag 24. Tilos.
Sista dagen på Tilos börjar så sakta lida mot sitt slut. I morgon kommer vi med stor saknad lämna paradiset. Det är mycket vi kommer att sakna.
Inte minst Omonia. Och katten Gustav – som är huskatt på Omonia. Imorgon bitti åker vi mot nya äventyr. Dock inte med någon av dessa båtar. Vi återkommer från nästa ö. Ha det gott till dess. |
|
|||
|
|||
Sv: Dag 24. Tilos.
Vi ser med spänning fram emot vilken ö det blir!
Lissi |
|
||||
|
||||
Men titta! Där är ju Stelios ute och åker med sin båt.
Trevlig forsatt tur till nästa ö. Pia |
|
||||
|
||||
OK. Tack för härliga bilder och text från Tilos-dagarna och trevlig fortsättning på resan. Kommer att hänga på låset, förlåt datorn, för att följa med er på fortsatta äventyr.
Mats |
|
|||
|
|||
Den här katten såg mycket välmående ut en katterna i Hernosonissos, för dom var magra och utsvultna och väste.
Jag älskar alla bilder från Tilos, soluppgången och bilderna från frukosten, äggen och stenarna, vandringsleden i månlandskapet, det är precis så jag önskar mig min vistelse som kanske ska komma, där man kan observera växt- och djurliv, och vara någorlunda fri från stadslivet. Det var lite så jag hade tänkt mig vistelse i oktober på Plakakias på Kreta, och vandra i Samariaravinen i närheten. (Tyvärr har jag fått inställa den pga en oförutsedd händelse , men kommer igen!) Jag är så avundsjuk!!! |
|
||||
|
||||
Nästa ö blir väl Astypalea då?
/Anne |
|
|||
|
|||
En avstickare till Symi tror jag på.. sedan Rhodos?
|
|
|||
|
|||
Rhodos har ni ju redan varit. Hmm..
|
|
|||
|
|||
Nu vet jag... Astypalea!?
|
|
||||
|
||||
Jag gissar också på Astypalea. Sedan Amorgos, Santorini och Kreta.
|
|
|