![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Hejsan
![]() Vill bara tipsa Er där ute som gillar Björn Skifs - var på Malmö Arena igår och såg hans SHOW som var helt fantastiskt underbar och vilken ensemble han hade med sig. Duktiga akrobater, fantastiska musiker och dansare.... Har ont i händerna idag av allt ![]() //Maggan |
|
|||
|
|||
![]()
Hej Maggan. Det låter bra, jag har köpt biljetter till hans show på Scandinavium i november
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Å jag ska se den i Luleå i november. Fått plats på rad 1
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Skaffade biljetter till Globen alldeles nyss. Det ska bli så roligt!
![]() |
|
|||
|
|||
![]() ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
..och vi beställde redan i början av mars biljetter till Karlskrona i dec då Björns show går där
![]() Lissi |
|
|||
|
|||
![]()
Hej
Här i vår stad börjar Björn Skifs sina föreställningar ikväll....men vi skall gå på lördagkväll på den stora grand finale.. Längtar!!! ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
I vår tidning står det:
Skifs gav järnet och slog knockout på publiken direkt... Vi fick inte tag på några biljetter men på söndag besöker Jill Johnsson vår stad och dit har vi biljetter. |
|
||||
|
||||
![]()
Och jag ska se på hans show i Karlstad den 5 november, va kul att den är så bra eftersomn vi är ett gäng som ska iväg från Kristinehamn, det är en födelsedagspresent till en kamarat bla.
![]() Maritha |
|
|||
|
|||
![]()
Jag hoppas Ni alla kommer vara lika nöjda som vi var
![]() Har köpt CN:n och kan väl säga att det händer både en och två gånger att jag VRÅLAR när jag sjunger med ....haahaaa Piam: Jill Johnson är inte Björn Skifs, men hon går inte av för hackor hon heller - hoppar ni får en trevlig kväll ![]() //Maggan |
|
||||
|
||||
![]()
Igår va vi till Löfberg Lilas Arena (Heja FBK) i Karlstad och såg Björn Skifs, det var hålligång, kanonbra, har också ont i mina händer idag efter allt klappande, han är inte stor vanligtsvis, och nu var han en liten prick, vi satt högt upp nämligen, men musik och sång hördes ju i alla fall, man vet ju hur han ser ut.
![]() ![]() ![]() Maritha |
|
||||
|
||||
![]()
Nu har även vi sett honom, och jag kan bara hålla med, det var en supershow! Den ena favoritlåten efter den andra, jag har inte gråtit så sedan jag såg Remos första gången...
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Vi såg Björns show 10dec i Karlskrona. Vi satt långt fram på parkett och såg jättebra. en imponerande show
![]() ![]() Hela showgänget bodde på hotellet så vi såg dem flera gånger under helgen och jag blev förvånad över hur späd herr Skifs är ![]() Lissi |
|
||||
|
||||
![]()
Haha, han har alltid varit en spinkis. Vi bor i närheten, så jag brukar möta honom i affären. Han hälsar vänligt varje gång vi möts.
|
|
||||
|
||||
![]()
Karinafp! Då jag i februari fyllde jämna år, önskade jag mig inget annat än upplevelser. Jag fick många ... den sista i fredags.
När jag tillsammans med två väninnor satt i en knökfull resturang på globen, hade jag ingen aning vad jag skulle få uppleva. När vi passerat insläppet, hade jag fortfarande ingen aning ... - Hör du inte vem som sjunger, sade en av väninnorna. Då hörde jag att det var Björn Skifs! Jag håller med dig, det var en mycket bra show! ![]() Vi satt på läktaren. Nedanför mig satt en kvinna som hade ett "rullande" läte för sig - i stället för busvissling!? Hörde du henne, satt vi kanske på samma sektion. ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Satt han framför dina fötter ... satt jag bakom dina. Han, som jag trodde var en hon, satt nämligen två rader nedanför mig.
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Haha, där ser man!
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Kan bara hålla med alla tidigare inlägg. Vi såg showen på premiären i Göteborg och vi fyra i sällskapet tyckte att den var enastående.
Bara det att Björn var på scenen hela föreställningen förutom 5 minuter när han tydligen var ute och bytte skjorta. ![]() Inte att förglömma orkester, dansare och akrobater, allt av världsklass tyckte vi. ![]() ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() Lissi |
![]() |
|
|