![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Nu är det dags igen för en trevlig Grekisk afton med mat, dans och livemusik på "Buffé Allt i Ett", lördagen den 4 December klockan 18:00.
Maria och Georgos önskar alla välkomna. Yeasou's orkester spelar grekiska klassiker och kanske blir det lite sång plus dans för de som vill dansa. Priset för mat och musik är blygsamma 120 kronor, kostnad för dricka tillkommer. Buffé Allt i Ett ligger på Florettgatan 14 på Berga i Helsingborg. Anmälan görs senast 2/12 på telefon 042-160865. Vi ses den 4 December ![]() Häsningar Yeasou ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Nu blev man allt sugen på att åka till Helsingborg!
|
|
||||
|
||||
![]()
Ring och anmäl er nu
![]() Yeasou ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Attans oxå
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Jag bumpar upp denna. Grekisk Buffé, musik och dans för 120 kronor, 4/12, kan det bli billigare
![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Låter supertrevligt!!!
Synd att Värmland ligger SÅ långt från Helsingborg bara... Ni får ha en kanon-kväll! -å vi tar en ouzo här hemma istället, Jamas! |
|
|||
|
|||
![]()
Kan absolut rekommendera denna fest, vi var där förra gången, tror det var för 2 år sedan. Massor med god mat, trevliga människor och naturligtvis Yeasou`s orkester som bidrog till den sköna grekiska stämningen. Vi kommer helt klart i år också.
Lisa |
|
||||
|
||||
![]()
Vill också passa på att rekomendera denna kväll,trevligt folk,mycket o väldigt god mat, o fantastisk musik av Yeasou`s orkester
![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Har gått och grunnat ett tag på om jag skulle komma upp och överraska dig... Men lokalen ligger ju ända utåt Väla-hållet och det är ett elände att ta sig fram och tillbaka till stationen. Och bussarna går inte så sent...
Så vi får återknyta våra band vid något senare tillfälle. Men ta en klunk för mig...! ![]() Ha dé Luden... ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Yeasou!
![]() ![]() Småsten |
|
||||
|
||||
![]()
Dags för att anmäla sig nu
![]() Vi ses Yeasou ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Yeasou!
Har försökt att ringa för att anmäla oss. Får en fax i örat hela tiden :-) Har du något annat nummer till restaurangen? ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Vilken trevlig kväll! Trevligt värdpar, god mat, god dricka, grekisk musik och mycket dans. Dax att ta grekiska danslektioner!
|
|
|||
|
|||
![]()
Vilken TREVLIG kväll
![]() Håller med om att det var ett trevligt värdpar och glada människor ![]() :-) Marie |
|
||||
|
||||
![]()
Jag måste bara skriva för att tacka de kalimerianer som kom till Buffé Allt i Ett igår kväll. Vilken rolig kväll det blev. Fantastiskt god mat som Maria hade lagat och allt gott som man kan tänka sig att dricka till. Stället blev i stort sett knökfullt av glada människor som sjöng och dansade hela kvällen.
Vi i orkestern hade en kanonkul kväll. Hälsningar Yeasou och resten av orkestern ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Vi får hyra in er till Kalmar på nästa Kalimeraträff!!!
![]() Lissi - som njöt av er i Lund |
![]() |
|
|