|
|||
|
|||
Sunrise Village, Platanias?
Har någon bott på Sunrise Village? Var maten ok (all inclisive)? Funderar på att åka dit i september. Vi är 6 vuxna och 4 barn i åldern 4-8.
|
|
|||
|
|||
Sv: Sunrise Village, Platanias?
Någon??
|
|
|||
|
|||
Hej!
Jag bodde på Sunrise Vilage för några år sedan. Hotellet ligger ovanför huvudgatan på en höjd. Det finns 2 vägar upp till hotellet som är ganska branta. Till stranden är det ca 400 m. Hotellet är fräscht. Vår lägenhet var i 2 plan med parkett golv och 1 badrum på varje plan. Poolområdet var också fint. Maten provade vi på 1 gång och jag minns faktiskt inte hur den smakade, men många åt middag på restaurangen varje kväll. Själv skulle jag inte välja detta hotell om jag reste med småbarn! Tyckte inte det var så "småbarnsvänligt" pga branta backar till och från stranden, etagelägenheter m hal trappa samt balkongräcken som bestod av vajrar. Men som vuxen tyckte jag hotellet var toppen. |
|
|||
|
|||
Vi har bott på strandnära hotell men bara de små som ej har "all inclusive", Våra vänner bodde på Sunrise Village men de valde inte all inclusive så hur det var vet jag inte. Vi var och hälsade på dom och kan hålla med att det låg på en höjd och inte särskilt roligt att ta sig till och från om man har små barn. Hotellet var fräscht.
|
|
|||
|
|||
Tack för svaren! Vi får stå ut med backen då det, som vi säger i Trollhättan, var gööör blilligt. Har betalar 18008kr för 2 vuxna och 2 barn all inclusive, 2 rumslägenhet, 1 vecka i september.
|
|
|||
|
|||
Hej! Vi åker dit i början av maj, så en färsk rapport kommer strax efter. Bokade med ett engelskt bolag: hotels4u.com Betalade 2300 för en vecka all inkl för två vuxna. Flyg tillkommer. Vi hörs!
|
|
|||
|
|||
Här kommer en rykande färsk rapport:
Första all inkl för oss. Maten var mycket god och vällagad. Variationsrika buffeér till både lunch och middag, upprepades inte. Mycket grönt och vegetariskt. (Vi åt ute två ggr.) Lite enformig frukost, dock finns flera alternativ, både varma och kalla. Kaffet blaskigt, men säg till i baren så får ni extra kaffepulver att fylla på med i koppen. Obegränsat med kulglass för alla åldrar i matsalen, inte så frächt då alla får gräva själv. Hämta hellre i poolbaren där personalen serverar ur boxen. Personalen mycket trevliga och hjälpsamma Stenhårda sängar , men vi tog dynorna ur sofforna. Rent och rymligt.Två rum med pentry i ett plan. Reserverade på bottenvåningen. Backen till vänster från hotellentrén mot stranden betydligt flackare. Lugnt och skönt område. Summa: 3*+ är en korrekt benämning av detta hotell. Vi blev mycket nöjda. |
|
|||
|
|||
Låter toppen!! Hoppas bara de orkar hålla samma standard tills vi kommer i september.
|
|
|