![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Jag är på jakt efter grekisk honung som jag ska ge bort i julklapp till en kär vän men hur man än googlar så kommer man bara till detta forum. Det måste ju bara betyda att ni som är här besitter all kunskap om ämnet som finns
![]() Så nu får ni hjälpa en stackars vilsen människa. Jag vill köpa en burk grekisk honung - antingen i en butik i dalarna eller om man kan beställa via nätet. Tack på förhand! |
|
||||
|
||||
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Jag tror att det kan vara svårt!
Jag har tidigare köpt i en väldigt välsorterad icabutik här i Göteborg, de brukade ha ett par olika kretensiska märken. Men de verkar inte sälja dem längre. Senast köpte jag i saluhallen. Kanske i de butiker som brukar kallas invandrarbutiker? |
|
||||
|
||||
![]()
Under grekveckan på Lidl fanns det kretensisk honung. I båda Gävlebutikerna fanns den kvar på resthylla bra länge, kanske fortfarande? 40 nånting pix!
|
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() ska ta mig en kik på lidl när jag är i närheten av ett - hoppas kan man ju alltid |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
|
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Den heter Cretan honey, 450 g samt märket är Eridanous.Den var pruduced in Greece och tillverkad i Grekland.Smakar riktigt god. Hanlade på mig massor av grekiska varor den veckan på Lidl men allt var ej tillverkat i Grekland såg jag sen hemma. Du bor i Dalarna läste jag så där vet jag ej om Lidl finns. Lycka till! Birgitta |
![]() |
|
|