![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Undrar om det är någon utav er som har testat den där ecigaretten.Är den bra eller?
/Kerstin |
|
||||
|
||||
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Kan vara, men de jag kollade hade inget nikotin vilket jag anser och tror är det bästa. Bara olika smaker typ menthol. De du länkade till var ju med nikotin och tydligen är de inte godkända, men de jag kollade borde ju vara ok. Inte kostade de så mycket som de med nikotin heller. Ja jag vet inte hur jag ska göra. Har hållit upp i 3 veckor och det går riktigt bra men det jag saknar är själva grejen . Att ta en cigg mellan fingrarna och dra ett bloss, det blir ju inte detsamma att ta en penna och låtsas precis
![]() /Kerstin |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Kämpa på! ![]() /Netwolf - som håller sig till glögg när det gäller blossa! |
|
||||
|
||||
![]()
Tack Netwolf för peppningen, sån't behövs
![]() Då "blossar" vi i helgen på glögg!!! ![]() ![]() ![]() /Kram Kerstin ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Det finns en bok som heter, Äntligen icke-rökare, skriven av Allen Carr.
Bör kunna ge motivation att strunta i ciggen. Kostar väl 75-100 kronor, ungefär. ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Har läst den redan, men tack ändå för tipset!
![]() /Kerstin ![]() |
|
||||
|
||||
![]() I så fall vet du redan att E-cigg inte är lösningen på ditt problem. Plocka fram din bok och läs den igen ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Har två kompisar som läste den. De var storrökare innan de läste boken, och har inte rökt ett bloss sedan dess. De är fyra år sedan nu.
|
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Läste den för 2 år sedan och det enda jag kommer ihåg var att allt substitut var fel! Men jag tuggar nicotintugg ändå
![]() /Kerstin |
|
||||
|
||||
![]()
Om den fanns, och om viljan fanns, skulle den sälja mer än bibeln.
![]() |
|
||||
|
||||
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Läs boken igen ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Tänker absolut inte läsa den igen! Hjälpte mig inte då och känner att den inte skulle hjälpa mig nu heller. Håller mig till mina nicotugg som jag sakta men säkert tuggar mindre och mindre av. Använde inte så många första veckan heller ca. 4/dygn. Jag lurar definitivt inte mig själv ( ingen annan heller förresten)! Är bara stolt över att dessa 3 veckor har gått rätt smidigt,och tänker fortsätta vara rökfri utan boken!!!!
/Kerstin som just nu jobbar fast utan tugg ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Tack,tack det värmde
![]() /Kerstin |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Tuggade nikotintuggummi några månader - och lyckades. Rökfri nu i 13 år! Ett av de bästa beslut jag någonsin tagit!! ![]() ![]() Du kommer att fixa det!!!!! ![]() ![]() Lena |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Du fixar det ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() |