|
||||
|
||||
Sv: Fototävling - Gränder
En snabb genomkoll, oj vad det kliar i "bekräfta beställningen" fingret.
Många gränder blev det och några andra också. Blir nog till att kika både till kaffet och lunchen Edit: Läste precis andra tråden och undrar om du spionerar på mig kl 07.50 ringde det till i larmet på telefonen. |
|
||||
|
||||
Vilka härliga gränder Kände igen flera av dom
Riitta |
|
||||
|
||||
Underbara kort, just dessa gränder är såååå mycket Grekland för mig. Det kommer att bli helt omöjligt att rösta. Så många fina bilder.
|
|
||||
|
||||
Och där var min bild... och där också...?? och där också!! Tre av de bilder jag själv valde mellan finns med, så helt klart har samma motiv fängslat även andra fotografer.
Karin som nu väljer bland de bilder som väcker "DÄR vill jag vara!!!"-känslan |
|
|||
|
|||
Jeg kunne stemme/rösta på alle de fantastiske billeder, men tre billeder blev det til slut.
Billede nummer 34 og billede nummer 72 er vist ens/lika..? |
|
||||
|
||||
Å, så fina bilder!
|
|
||||
|
||||
Har du inte sett webbkameran?
|
|
||||
|
||||
Nu sitter det en svart tejp över den
|
|
|||
|
|||
..och här blir det helt omöjligt att rösta!! Många är så lika så det blir inte rättvist....och minsann var inte min gamla avatar med också
Lissi |
|
||||
|
||||
S å mange herlige bilder
- det føles u m u l i g å skulle velge ut de som skal få mine stemmer |
|
|||
|
|||
Åhhh, vilka underbara gränder att titta på och längta till när snön ligger vit och termometern står på -8.2. Skulle vara kul om de kunde visas igen efter att tävlingen är avgjord med text som talar om var de är tagna.
|
|
||||
|
||||
Väldigt fina bilder var det. Inte precis lätt att välja men roligt att på lördagsmorgonen sitta med sin kaffekopp och välja tre-i-topp! Tog uteslutningsmetoden och funderade på vad jag ville poängtera.
/ Anne |
|
||||
|
||||
Jag håller med om att det var många vackra bilder, men ändå var det ganska lätt att välja.
Det var tre som direkt vid första genomgången berörde mig och dom valde jag. Dessutom kände jag också Greklands längtan bubbla i blodet igen. Vi som inte bokat än fast vi brukar ha gjort det vid denna tid. Myssa... |
|
|||
|
|||
Många fina bilder! Svårt att bara välja ut tre...Skulle vara kul med en tävling om härligaste Greklandsbilden som bakgrundsbild till skrivbordet på datorn. Något att drömma sig bort till när man loggar in på datorn.
|
|
|||
|
|||
Håller med alla att det har varit extremt svårt att hitta tre bilder... Jag körde uteslutningsmetoden och till slut var där bara tre bilder kvar...
|
|
||||
|
||||
Har också röstat nu, några bilder som tilltalade mig direkt. Blir sååå sugen på att öluffa nästa år. Brukar bli dyrt att vara inne på Kalimera och dregla över Greklandsbiler och berättelser, slutar oftast med att man bokar en Greklandsresa!
Det är kanske därför man "lyckats" hålla sig borta från Kalimera ett tag! |
|
||||
|
||||
Idag är sista dagen att rösta i kategori gränder. Missa inte!
|
|
||||
|
||||
Hade lite svårt att komma in på forumet igår, men nu så funkade det bättre. Har dock redan röstat så med det var det inte några problem. Många fina bilder fanns det att välja mellan och även en del andra som väl måste vara felskickade till kategorin gränder, eller hur?
|
|
||||
|
||||
Hehe, jag tänkte detsamma...
|
|
|